خانهاخبار
تصویر رندر شده نوکیا 3.4 آبی رنگ منتشر شد

تصویر رندر شده نوکیا 3.4 آبی رنگ منتشر شد

گوشی هوشمند Nokia 3.4 به تازگی در تصویری رندر شده رویت شد.
۱۳۹۹/۶/۱۹

اواخر ماه گذشته میلادی، تصویری رندر شده از گوشی نوکیا 3.4 در رسانه‌های خبری منتشر شد که زبان طراحی این محصول را به نمایش گذاشت. حال تصویری رسمی و رندر شده از این محصول توسط ایوان بلس، شخصیت معروف در حوزه افشا سازی اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی در شبکه اجتماعی توییتر به نمایش گذاشته شده و به این ترتیب، سبک طراحی و یکی از رنگ‌های گوشی هوشمند Nokia 3.4 رسما مورد تأیید قرار گرفته است.

این اسمارت فون به رنگ آبی بوده و در پشت بدنه شاهد قسمتی دایره‌ای شکل هستیم که محل قرارگیری لنزهای دوربین و فلاش Led است و کمی پایین‌تر از آن، سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل به وضوح دیده می‌شود. کمی پایین تر از این قسمت نیز لوگوی نوکیا در مرکز بدنه به چشم می‌خورد.

دکمه پاور و دکمه‌های افزایش و کاهش صدا در سمت راست بدنه دیده می‌شوند و در قسمت سمت چپ بدنه این محصول، دکمه اختصاصی دستیار هوشمند گوگل با نام Google Assistant را می‌بینیم. اگر با نگاهی دقیق و موشکافانه‌تر این تصویر را مورد بررسی قرا ردهیم، درگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون را در قسمت بالای بدنه و سمت راست آن به وضوح می‌بینیم.

image

 

متأسفانه در این تصویر، اثری از قسمت جلویی و نمایشگر آن دیده نمی‌شود. اما بر اساس شایعات پیشین، در قسمت بالای صفحه نمایش یک حفره دایره‌ای شکل (Punch hole) قرار گرفته که این قسمت، میزبان دوربین سلفی دستگاه خواهد بود. نمایشگر 6.5 اینچی این محصول نیز با رزولوشن اچ دی پلاس همراه است.

image

 

بر اساس برنامه‌ ریزی‌های پیشین، بنا بر این بود که نوکیا 3.4 در همایش جهانی IFA 2020 به صورت رسمی رونمایی شود که متأسفانه چنین اتفاقی روی نداد. اما از آن جا که تصویر رندر شده رسمی این اسمارت فون در رسانه‌های خبری منتشر شده، لذا می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند ظرف یک یا دو هفته آینده رسما به دنیای تکنولوژی معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۹/۶/۲۰
چ رنگ و چ دوربینهای خوبی