خانهاخبار
بارسلون میزبان احتمالی رویداد معرفی دوگانه Galaxy S9

بارسلون میزبان احتمالی رویداد معرفی دوگانه Galaxy S9

دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 چند روزیست که در مرکز شایعه‌ها قرار گرفته و خبرهای مختلفی درباره آن‌ها منتشر می‌شود. یک خبرگزاری کره‌ای گزارش کرده که سامسونگ قادر است هر دو مدل این دوگانه را در ژانویه سال 2018 معرفی کند اما قصد دارد برای جلوگیری از کاهش فروش Galaxy S8، رونمایی از دوگانه جدیدش را به اواخر فوریه موکول کند.
۱۳۹۶/۹/۲۵

خبرگزاری کره‌ای The Bell روز پنجنشبه گزارش کرد کمپانی سامسونگ دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 و S9 Plus را در فوریه سال آینده و در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 رسما معرفی خواهد کرد. این غول تکنولوژی در سال 2017 یک رویداد مجزا پس از کنفرانس MWC برگزار کرد و آنجا از دوگانه Galaxy S8 و S8 Plus پرده برداشت اما ظاهرا حالا تصمیم گرفته است رونمایی از پرچم‌داران بعدی‌اش را در خلال برگزاری کنفرانس و بدون رویداد اختصاصی اجرا کند. سامسونگ قصد دارد پرچم‌دار بعدی‌اش را به سرعت وارد بازار کند تا فروش بالای آیفون 10 اپل را تا پیش از ماه آوریل تحت تاثیر منفی قرار دهد. پیش از این برخی کارشناسان معتقد بودند که این سازنده نامی احتمالا گوشی‌های Galaxy S9 را در ماه ژانویه معرفی می‌کند اما فروش دوگانه Galaxy S8 هنوز هم بسیار موفقیت آمیز و زیاد است و سامسونگ قطعا قصد ندارد فروش محصولاتش را در بازار متزلزل کند. بدین ترتیب این غول تکنولوژی باید سودای رقابت و شکست فروش آیفون 8 را فراموش کند تا فروش پرچم‌داران قبلی خودش هم دستخوش تغییر نشوند.

حالا انتظار می‌رود دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 و S9 Plus در ماه مارس 2018 عرضه شوند و گوی رقابت را از اولین آیفون تقریبا بدون حاشیه اپل بدزدند. سامسونگ تولید آزمایشی این گوشی‌ها را در اکتبر سال جاری میلادی آغاز کرد و ظاهرا نرخ بازده پروتوتایپ‌هایش هم رضایت بخش بوده است. گفته می‌شود این سازنده طراحی دوگانه پرچم‌دار بعدی‌اش را نهایی کرده و قادر است آن‌ها را در خلال ژانویه هم معرفی کند اما منابع مختلف معتقدند سامسونگ تصمیم نهایی‌اش را درباره رونمایی از آن‌ها در اواخر ماه فوریه اتخاذ کرده است. با توجه به تاریخ احتمالی معرفی در ماه فوریه و عرضه در مارس، به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی قصد دارد هر دو نسل Galaxy S8 و Galaxy S9 به حداکثر فروش در بازار دست یابند.

image

پیش از این هم در اغلب گزارش‌ها گفته شده بود که نباید منتظر مشاهده تغییرات شگفت انگیز و اساسی در دوگانه Galaxy S9 باشیم. دوگانه Galaxy S8 گوشی‌های توانمندی هستند و به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفتند. سامسونگ تلاش کرده است برخی مشکلات در مشخصات فنی و ظاهری آن‌ها را بهبود دهد و در قالب Galaxy S9 دوباره به بازار معرفی کند. برای مثال این پرچم‌داران تازه حالا از پردازنده تازه 10 نانومتری کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرند و حاشیه‌های صفحه نمایششان هم بسیار باریک‌تر شده است. شایعه شده است تنها نسخه بزرگ‌تر یعنی Galaxy S9 Plus به دوربین اصلی با لنز دوگانه مجهز می‌شود. این مدل همچنین 6 گیگابایت رم دارد و در چند نسخه با کانفیگ مختلف معرفی می‌شود که حدس می‌زنیم حافظه داخلی در نسخه سطح بالای آن معادل 512 گیگابایت باشد. مدل Galaxy S9 با صفحه نمایش 5.8 اینچی هم ممکن است همچنان مانند دوگانه Galaxy S8 به دوربین اصلی با یک لنز مجهز شود و حافظه رم و حافظه داخلی‌اش هم تغییر نکند. سیستم عامل تازه اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی  سامسونگ به صورت پیش فرض روی هر دو مدل نصب می‌شود و احتمالا قادر خواهند بود به طور منظم به‌روزرسانی‌های نرم افزاری را دریافت کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

میلاد

۱۳۹۶/۹/۲۶
افغانستان هم محل معرفی گوشی های جدید اچ تی سی ه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۹/۲۵
برای اینکه s8 کاهش فروش نداشته باشه میخواد s9 رو به فِوریه موکول کنه؟! دیگه ظرف ۲ماه معجزه نمیشه که. کیم یونگ جونگ داره فقط ناز میکنه