خانهاخبار
پلی موزیک روی بیش از یک میلیارد دستگاه اندرویدی نصب و اجرا شده است

پلی موزیک روی بیش از یک میلیارد دستگاه اندرویدی نصب و اجرا شده است

همان‌طور که تابستان امسال دیدیم، شماری از اپلیکیشن‌های اندرویدی از مرز یک میلیارد نصب گذشتند. یکی از اپلیکیشن‌هایی که اخیرا توانسته به این جایگاه دست پیدا کند Play Music بود. چنین موفقیتی این عنوان را در رده پانزدهم اپلیکیشن‌هایی قرار می‌دهد که در گوگل پلی بیش از بقیه نصب شده‌اند.
۱۳۹۴/۶/۱۲

شمار کسانی که دستگاه اندرویدی خود را اکتیو می‌کنند روزبه‌روز در حال گسترش است، زیرا، همان‌طور که تابستان امسال دیدیم، شماری از اپلیکیشن‌های اندرویدی از مرز یک میلیارد نصب گذشتند. یکی از اپلیکیشن‌هایی که اخیرا توانسته به این جایگاه دست پیدا کند Play Music بود. چنین موفقیتی این عنوان را در رده پانزدهم اپلیکیشن‌هایی قرار می‌دهد که در گوگل پلی بیش از بقیه نصب شده‌اند.

گوگل پس از معرفی پلی موزیک در اوایل سال ۲۰۱۱، قابلیت‌های بسیاری به این اپلیکیشن پرطرفدار خود افزوده است. کاربران رفته‌رفته عادت خرید آلبوم‌های موسیقی و ساخت مجموعه‌های شخصی برای خود را کنار گذاشته‌اند و به سمت استریم بیشتر حرکت کرده‌اند. این کار برای کاربران پلی موزیک به‌لطف اشتراک All Access تحقق یافته است که با خرید آن استفاده نامحدود از تمام محتوا ممکن می‌شد. در مقطع کنونی می‌توانید ایستگاه‌های رادیویی شخصی‌سازی‌شده‌ای پیدا کنید که موسیقی‌هایی که از طریق آنها پخش می‌شود کاملا با حال‌وهوای خودتان سازگار است. در پلی موزیک حتی امکان استریم رایگان موزیک در قبال ثبت‌نام اولیه برای کاربران فراهم شده است.

 

image

 

آماروارقام ارائه‌شده برای پلی موزیک تعداد دفعاتی را نشان می‌دهد که این سرویس روی گجت‌های اندرویدی کاربران نصب شده است. بنابراین این ارقام درباره این که چه تعداد از دارندگان دستگاه‌های اندرویدی به طور مستمر کاربر پلی موزیک هستند هیچ اطلاعاتی به دست نمی‌دهد. تمام آنچه می‌دانیم این است که پلی موزیک روی یک میلیارد دستگاه نصب و استفاده شده. دستگاه‌هایی که این اپلیکیشن به طور پیش‌فرض روی آنها نصب شده نیز در این آمار دخیل‌اند.

وقتی می‌گوییم پلی موزیک در رده پانزدهم لیست اپلیکیشن‌هایی قرار گرفته که بیش از همه دانلود شده‌اند، ممکن است کنجکاو شوید که سایر اپلیکیشن‌های موجود در این لیست کدام‌اند. موفقیت پلی موزیک به فاصله چندین هفته پس از موفقیت پلی گیمز و گوگل تاک‌بک رخ داده است. پیش از آن نیز اپلیکیشن‌های کروم و Hangouts موفق به راهیابی به لیست شده بودند. در بین اپلیکیشن‌های گوگل، پلی موویز و نیوزاستند تنها عناوینی هستند که فعلا به این لیست وارد نشده‌اند، اما منتظر باشید که در آینده‌ای نزدیک خبری مشابه آنچه خواندید برای این دو عنوان نیز منتشر شود.

 

منبع: AndroidPolice

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)