خانهاخبار
Padfone Infinity 2 به صورت رسمی به ایران آمد

Padfone Infinity 2 به صورت رسمی به ایران آمد

بالاخره انتظارها به پایان رسید و جدیدترین محصول ایسوس یعنی Padfone Infinity 2 نیز به بازار ایران راه پیدا کرد.
۱۳۹۲/۸/۱۹

بالاخره انتظارها به پایان رسید و جدیدترین محصول ایسوس یعنی Padfone Infinity 2 نیز به بازار ایران راه پیدا کرد.

این گوشی- تبلت، در سری جدید خود، امکان انتقال تصویر Full HD از گوشی به تبلت را دارد و می‌تواند در هر دو محصول، تصویر را با بالاترین کیفیت، ارائه دهد. در واقع، بیشترین تحولی که در این محصول می‌بینیم، همین امکان ارائه تصاویر با کیفیت بالا است.

این محصول از پردازنده قدرتمند Quad-core، Snapdragon 800 استفاده می‌کند که سرعت 2.2 گیگاهرتز دارد. همچنین تکنولوژی PixelMaster در گوشی، به خوبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و حسگر نور آن تا 400 درصد، امکان شفاف‌سازی تصویر دارد. این تکنولوژی، یکی از مناسب‌ترین راه‌های عکس‌برداری در شب است و تصاویر شفافی به دست می‌دهد.

 

image

در واقع دوربین 13 مگاپیکسلی Padfone Infinity 2، با کیفیت و وضوح بالا، امکان عکس‌برداری را فراهم می‌کند. یکی دیگر از نکات قابل توجه این محصول، طراحی یکپارچه بدنه است که با درگاه Micro-SD، نگرانی ما از کمبود حافظه را کاهش می‌دهد.

در پایان باید گفت، رابط کاربری جدیدی که Asus برای جدیدترین محصول خود در نظر گرفته است، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تجربه‌های کاربری دنیای اندروید است.

 

image

بد نیست بدانید فروشگاه این محصول را به صورت انحصاری وارد بازار ایران کرده است تا اولین دارندگان این محصول، جی اس امی‌ها باشند. پس منتظر خبرهای جدید این محصول در ایران باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۴
گوشیش که خیلی خوشگله.کانفیگ بالایی هم داره باید منتظر بود دبد نتایج benchmark چجوریه.امیدوارم گوشیه تنها رو هم واسه فروش بیارن چون خیلیا میگن داک تبلتش رو نمی ارزه بگیری ولی خودم که باهاش حال میکنم.ایده ی جالبیه در کل.

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۱
cpu این دستگاهASUS PADPHONE INFINITI چهار هسته ای 1.7GHZ هستش و هیج جای دنیا هنوز ASUS PADPHONE INFINITI 2 ارائه نشده لطف بفرمایید اصلاح کنید تو مشخصات ارائه شده و نظر ما رو بزارید.ممنون .

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۰
جلوی Lumia 2520 و Windows RT هیچ حرفی برای گفتن نداره

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۰
فکر کنم قیمتش حدود ۳ و خورده باشه. ارزش نداره. ای پد ایر الان تو دبی با2100درهم میتونین بخرین یعنی حدود ۱۸۰۰۰۰۰تومن.

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۰
فقط سامسونگ