خانهاخبار
تست داغ شدن گلکسی اس 4 در فشارهای مختلف و سربلندی این گوشی در این آزمایش

تست داغ شدن گلکسی اس 4 در فشارهای مختلف و سربلندی این گوشی در این آزمایش

در این آزمایش گلکسی اس 4 تحت فشارهای مختلف قرار گرفته و دمای آن اندازه گیری شده است.
۱۳۹۲/۱/۲۹

اپل زمانی که آی‌پد نسل سوم را معرفی کرد اعتراض همه را برای اینکه این دستگاه بیش از حد داغ می‌شود در برداشت.

 

مسئله داغ شدن یک گجت مهمترین مسئله‌ای است که برای اسمارت‌فون‌های امروزی که از قدرت زیاد و تعداد هسته‌های زیادی برخوردارند به وجود می‌آید. امروز مهمترین اسمارت فونی که همه در مورد آن صحبت می‌کنند گلکسی اس 4 است، بنابراین مهم است که بدانیم این گوشی قدرتمند چقدر داغ می‌کند.

 

به گزارش تست‌هایی انجام شده که نشان می‌دهد اگر قصد خرید این گوشی را دارید لازم نیست نگران داغ کردن آن باشید. در این آزمایش گلکسی اس 4 تحت فشارهای گوناگونی مانند بازی کردن، استفاده مداوم از دوربین، مرور صفحات وب توسط 3G و پخش ویدئو با کیفیت HD قرار گرفته است و در تمام این مراحل دمای آن توسط عکس گرفتن با دوربین‌هایی که حساس به حرارت هستند مشخص شده است که عکس‌های آن را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

 

همانطور که می‌بینید در اغلب موارد دستگاه خنک است و مشکلی را برای کاربر ایجاد نخواهد کرد و دمای قسمت پایینی آن به سختی از 20 درجه سلسیوس بالاتر می‌رود، اما در قسمت بالا گوشی داغتر می‌شود و در داغ ترین حالت دمای گوشی به 42.6 درجه سلسیوس می‌رسد که این دما تنها در یک حالت بوجود آمده و در باقی موارد دمای گوشی حتی در قسمت بالای آن نیز مناسب بوده است.

 

با این اوصاف اگر از گوشی تا آخرین حد توان آن کار بکشید تنها در صورتی که در حالت افقی آن را در دست بگیرید برای شما مشکل ساز خواهد شد و چنانچه در این زمان یعنی زمانی که گوشی تا آخرین حد توان خود کار می‌کند آن را در حالت عمودی دست بگیرید به صورتی که تنها قسمت پایینی آن در دست شما باشد به مشکلی برنخواهید خورد.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (65 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱
حرف htc one با اون دوربین 4مگاپیکسلی که میشه خندم میگیره حالا چه برسه به اینکه بخواد با رده اسمارت فونای گلکسی مقایسه بشه

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱
ویزا کارت بگیرید و به قیمت باور نکردنی موبایل خود را از شرکت سازنده آن لاین خریداری کنید اینم سایتش توی مرور گر کپی پیست کنید A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱
اخه شما اپلیا که سواد ندارین مجبورین نظر بدین! دمای 42 برای گوشی تبلت و لپتاپ یه دمای معمولی و کمترل شدس!the new ipad دماش تا 54 درجه میره بالا اونوقت شما به 42 گیر دادین!!!

مهمان

۱۳۹۲/۱/۳۱
آیا شما از سرمای زمستان رنج می برید؟؟ آیا دستهای شما در زمستان حس ندارد؟؟؟ آیا؟؟؟؟ آیا؟؟؟ با خرید یکی از سمارت فون های سامسونگ گرما را در اوج سرما احساس کنید.... تبلیغ جدید سامسونگ

مهمان

۱۳۹۲/۱/۳۱
پول دادن بیشتر از 100هزارتومن به گوشی تلفن حرومه به این گندگی بگیری دستت یکی هم ازت بزنه اونوقت چند میلیون تومن یهو نیست و نابود بشه اون چند میلیون تومن لااقل چند ماه حقوقه که باید جمش کنی