خانهاخبار
عدم استقبال مردم از ساینا اتوماتیک

عدم استقبال مردم از ساینا اتوماتیک

ساینا اتوماتیک فروش بسیاری بدی را تجربه کرد و تنها 800 عدد از این خودرو به فروش رفت.
۱۳۹۶/۶/۲۲

برخلاف برآورد سایپا در فروش ساینا اتوماتیک این خودرو در فروش یک روزه فقط توانست 800 خریدار قطعی داشته باشد.

براساس اعلام شرکت سایپا پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک به عنوان اولین خودروی اتوماتیک مجهز به گیربکس  CVT از ساعت 11 روز دوشنبه ششم شهریورماه سال جاری در نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور آغاز شد؛ اما عمر این فروش فقط یک روز بود و سایت به دلیل عدم استقبال مردم بسته شد.

برآورد سایپا در فروش ساینا اتوماتیک 17 هزار دستگاه خودرو بود اما در همان یک روز حدود  2 هزار نفر در این ثبت نام شرکت کردند که از میان آنها فقط 800 نفر ثبت نام قطعی را انجام داده بودند.

image

فعالان بازار دلیل عدم استقبال مردم از این خودرو را قیمت غیر منطقی آن می‌دانند زیرا مشتری در محدوده قیمتی 38 میلیون و 450 هزار تومان با اضافه کردن مبلغ کمی امکان خرید خودروهای با کیفیت‌تری از جمله 206، تندر 90، پژو پرشیا و 206 SD را در بازار دارد به همین دلیل ترجیح می‌دهد به جای خرید ساینای اتوماتیک که شرکت آن را بدون آپشن می‌فروشد به سایر خودروها فکر کند.

ساینا اتوماتیک مانند نسخه دستی، از موتور 1.5 لیتری 4 سیلندری بهره می‌برد که قادر است 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور تولید کند. سایپا آپشن‌های فراوانی را در هنگام معرفی این خودرو، در لیست آپشن‌ها قرار داد که البته تکلیف آنها به هنگام رسیدن به دست مشتری نامشخص است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

M

۱۳۹۷/۸/۲۹
بنظر شما با چهل میلیون پول که یه ۲۰۶پوکیده مدل ۹۰مبتونیم بخریم با چند تیکه رنگ یا سمند پر سوخت با ۴۰۵ روغن سوز من واقعا نمیخام این ماشینو بخرم اما با این پولی که دارم علی رغم میلم مجبورم واقعا مجبورم

حسن

۱۳۹۷/۵/۲۳
باسلام خدمت هموطن های عزیزم. بااین قیمتهای عجیب و غریب محصولات وطنی و غیر وطنی علارغم میل باطنی اقدام به خرید قسطی ساینا اتومات کردم. در حال حاظر قیمت بازار ۴۷ بود که قسطی ۲۴ ماه واسم ۵۰ تموم میشه. مزایا. گیربکس اتومات خوب. با توجه به نظر خیلی ها که میگن کشش نداره ،کشش مناسبی داره. کولر و ترمز خیلی خوب. کیلس و کروز کارامده و یک مزیت هستش. ایرادات: کیفیت پایین داشبورد و رودری. در حال حاظر با توجه به اینکه دانگ فنگ ۷۲ و پارس اتومات ۷۰ معامله میشن گزینه و گزینه زیر ۵۰ وجود حقیقی نداره فک کنم گزینه مناسبی باشه

مصطفی

۱۳۹۶/۶/۲۳
به نظر من 800 نفرم خیلی زیاده

Mehrzad

۱۳۹۶/۶/۲۲
خدا شکرت بالاخره مردم ما دارن میفهمن
من فقط عاشق اون ۸۰۰ نفریم که اینو قطعی خریدن
نمیدونم والا ولی فکر نکنم آدم پول حلالو بالا این آشغالا بده

.

۱۳۹۶/۶/۲۲
بهترين تصميم نخريدن اشغال وطني...