خانهاخبار
تلاش سامسونگ برای فروش هفتصد هزار Note 8 در اولین ماه عرضه

تلاش سامسونگ برای فروش هفتصد هزار Note 8 در اولین ماه عرضه

فبلت تازه Note 8 چند روز پیش معرفی شد. سامسونگ قصد دارد 11 میلیون از این گوشی را در سرتاسر جهان بفروشد و به‌همین منظور قصد دارد در اولین ماه عرضه آن هدف 700000 را در کره جنوبی محقق کند.
۱۳۹۶/۶/۱۰

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ چند روز پیش دومین پرچم‌دار امسالش را به نام Galaxy Note 8 با سروصدای فراوان رسما معرفی کرد. به نظر می‌رسد که این کمپانی آرزوها و نقشه‌های بزرگی برای این فبلت تازه در سر دارد. این سازنده و غول تکنولوژی کره‌ای به‌تازگی اعلام کرده است که انتظار دارد بیش از 11 میلیون دستگاه Note 8 بفروشد. البته از آنجا که فروش Galaxy S8 همچنان ادامه دارد، سامسونگ احتمالا در این رقم تجدیدنظر خواهد کرد.

image

کمپانی سامسونگ همچنین یکی از برنامه‌های فروش و بازاریابی‌اش را هم اعلام کرد. به گفته این سازنده، سامسونگ می‌خواهد حدودا 700000 هزار دستگاه فبلت Note 8 را در کره جنوبی و در خلال اولین ماه عرضه آن، به فروش برساند. این کمپانی برای تحقق اولین هدفش در نظر دارد تعداد زیادی از این دستگاه را در اختیار اپراتورهای کره جنوبی قرار دهد تا در فروش آن با مشکل عدم موجودی مواجه نشوند. 60% فبلت‌های Note 8 در این تعداد، نسخه 64 گیگابایتی هستند و 40% دیگر هم 256 گیگابایت حافظه داخلی دارند.

کاربران در کره جنوبی علاوه بر امکان انتخاب حافظه داخلی، قادر خواهند بود گوشی Note 8 را به رنگ دلخواهشان تهیه کنند. انتظار می‌رود که در میان نسخه‌های 64 گیگابایتی 40% آبی، 30% مشکی و 30% بنفش طوسی باشند و نسخه 256 گیگابایتی آن هم در دو رنگ آبی و مشکی با نسبت 60% و 40% در دسترس کاربران قرار گیرد.

همان‌طور که احتمالا شما هم متوجه شده‌اید، سامسونگ به نسخه 128 گیگابایتی و طلایی Note 8 هیچ اشاره‌ای نکرده است. حدس می‌زنیم که این نسخه اصلا در کره جنوبی عرضه نشود یا حداقل در اولین ماه عرضه موجود نباشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Galaxy Note 8

۱۳۹۶/۶/۱۲
چی زدی؟؟؟؟
اگه هفتصد هزار تا تو یه ماه بده پس فروش اچ تی سی افتضاح هستش که تو یه سال 1 میلیون تا فروخت???

yashar2080

۱۳۹۶/۶/۱۲
هفتصد هزار؟!!!!!!... یعنی خودشون هم میدونند چه گندی زدن

pm_antutu

۱۳۹۶/۶/۱۰
کسی هم صداش در نمیاد ........
نوت 2 چهل میلیون فروخت ....