خانهاخبار
تصویر پنل پشتی Mi MIX 2 شیائومی لو رفت

تصویر پنل پشتی Mi MIX 2 شیائومی لو رفت

Mi MIX 2 پرچم‌دار بعدی کمپانی چینی شیائومی است که تصویر پنل پشت آن شب گذشته لو رفت. این گوشی ظاهرا به دوربین اصلی با یک لنز و همچنین حسگر اثرانگشت در پنل پشت مجهز می‌شود.
۱۳۹۶/۶/۴

تصویر زنده موسوم به پنل پشت گوشی Xiaomi Mi MIX 2 شب گذشته در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد. پنل موسوم به Mi MIX 2، پرچم‌دار اندرویدی تازه شیائومی، به رنگ سفید دیده می‌شود و حتی اگر واقعی باشد، احتمالا متعلق به نسخه پیش‌تولید این گوشی است و نمی‌تواند نشان‌دهنده نسخه رنگی رسمی آن باشد. در این تصویر شاهد هستیم که گوشی Mi MIX 2 به کانکتور USB Type-C و دو بلندگو در لبه پایینی مجهز شده است. همچنین ماژول دایره‌ای دوربین در پنل پشتی دیده می‌شود و دو فلش LED هم آن را همراهی می‌کنند. پیش‌ازاین هم تصاویر متعددی موسوم به این گوشی لو رفته بود اما این تصویر زنده تازه، گوشه‌های پنل پشت را خمیده‌تر نشان می‌دهد. آخرین نکته‌ این تصویر هم وجود حسگر اثرانگشت درست زیر ماژول دوربین است.

image

گوشی Xiaomi Mi MIX 2 تابه‌حال مجوزهای متعددی در چین دریافت کرده است و همین موضوع نشان می‌دهد که احتمالا به زودی معرفی می‌شود. طبق گزارش‌های قبلی، این گوشی به صفحه‌نمایش 6 اینچی از نوع LCD و 8 گیگابایت رم مجهز می‌شود و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 با تکنولوژی 10 نانومتری قدرت می‌گیرد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی احتمالا در چند نسخه با کانفیگ مختلف عرضه خواهد شد و سطح بالاترین نسخه آن 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

شایعه‌های بسیاری درباره گوشی Mi MIX 2 در ماه‌های اخیر منتشر شده است اما هنوز نمی‌دانیم که شیائومی می‌خواهد چه زمانی آن را رسما معرفی کند. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند حداقل تا اوایل سال 2018 تنها در چین و برخی کشورهای آسیایی عرضه شود. کمپانی شیائومی هنوز اعلام نکرده که در مورد عرضه جهانی Mi MIX 2 چه تصمیمی گرفته است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)