خانهاخبار
اطلاعات جدیدی درباره نسل سوم یوتا فون منتشر شد

اطلاعات جدیدی درباره نسل سوم یوتا فون منتشر شد

گوشی‌های هوشمند روسی YotaPhone از متفاوت‌ترین اسمارت فون‌ها محسوب می‌شوند. اولین نسل این گوشی با نمایش‌گر ثانویه از نوع e-Ink در پشت گوشی معرفی شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و این ویژگی در نسل دوم هم حفظ شد و به زودی شاهد معرفی سومین نسل از یوتافون خواهیم بود.
۱۳۹۶/۵/۱۹

در ماه گذشته میلادی اعلام شد که به زودی یوتا فون ۳ با قیمت ۳۵۰ دلار معرفی خواهد شد ولی به جزئیات بیششتری درباره این گوشی اشاره نشد. بالاخره امروز خبری منتشر شد که به مشخصات این گوشی پرداخت و رندرهایی از آن به نمایش گذاشت.

یوتا فون ۳ به نمایش‌گر ۵.۵ اینچی AMOLED در پنل جلویی و یک نمایشگر ۵.۲ اینچی از نوع e-Ink و با کیفیت HD در پشت گوشی مجهز است. یوتا در این گوشی از اسنپ دراگون ۶۲۵ به همراه ۴ گیگابایت رم استفاده کرده و دو نسخه با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی برای آن در نظر گرفته است. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل است و یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد. کلید هوم فیزیکی در زیر صفحه نمایش اصلی دیده می‌شود که محل قرار گیری اسکنر اثر انگشت و صفحه نمایش ثانویه در پشت گوشی به کلیدهای لمسی مجهز است. مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند امسال در یوتافون ۳ هم از USB-C استفاده شده است اما با توجه به رندرهای منتشر شده، این بار طراحی گوشی تغییر کرده و دیگر خبری از آن ظاهر محبوب نیست.

image

نسخه ۶۴ گیگابایتی یوتا فون ۳ با قیمت ۳۵۰ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن برابر ۴۵۰ دلار در چین و روسیه عرضه خواهد شد. البته ممکن است در آینده شاهد عرضه این گوشی در سایر مناطق هم باشیم.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)