خانهاخبار
نسخه 256 گیگابایتی نوت 8 به صورت انحصاری در کره جنوبی عرضه می‌شود

نسخه 256 گیگابایتی نوت 8 به صورت انحصاری در کره جنوبی عرضه می‌شود

تا چند هفته دیگر گلکسی نوت ۸ معرفی خواهد شد ولی به لطف اخبار و شایعاتی که همیشه پیش از معرفی گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شوند، تقریبا به طور کامل با این گوشی آشنایی داریم. در جدیدترین این خبرها به نسخه ویژه‌ای از نوت ۸ اشاره شده که به صورت محدود در کره جنوبی عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۵/۱۷

هر چه به زمان معرفی گلکسی نوت ۸ نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از فبلت پرچم‌دار سامسونگ فاش می‌شود. مدتی قبل شایعاتی مبنی بر عرضه گلکسی نوت ۸ با حافظه‌ داخلی بالا به گوش می‌رسید و حال طبق گزارش جدیدی که منتشر شده است، به نظر می‌رسد که این خبر حقیقت دارد و کره‌ای‌ها قصد دارند کهکشانی جدید را با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه کنند که البته این نسخه محدود به وطن سامسونگ است.

تقریبا تمامی خبرهایی که به تازگی به بیان مشخصات گلکسی نوت ۸ پرداخته‌اند، به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت برای اکثر بازارها اشاره داشتند اما این خبر جدید از وجود نسخه‌ای ویژه برای کره جنوبی با حافظه ۲۵۶ گیگابایت حکایت دارد. البته با توجه به این که این گوشی از میکرو SD پشتیبانی می‌کند، کاربران سایر مناطق هم از بابت ذخیره سازی داده‌ها نگرانی نخواهند داشت.

image

پیش از این اعلام شده بود نسخه‌ای از گلکسی نوت ۸ با نام Emperor Edition در کره جنوبی عرضه می‌شود که ممکن است این نسخه ۲۵۶ گیگابایتی همان نسخه امپراطور باشد. پرچم‌دار بعدی سری نوت در روز ۲۳ اوت (اول شهریور) معرفی خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Galaxy Note 8

۱۳۹۶/۵/۱۷
قطعا این نسخه از گلکسی نوت 8 به صورت قاچاق هم که شده وارد ایران میشه

Galaxy Note 8

۱۳۹۶/۵/۱۷
قطعا نسخه امپراطور گلکسی نوت 8 به صورت قاچاق هم که شده باشه وارد ایران میشه.

محمد

۱۳۹۶/۵/۱۷
سامسونگ جان به بقیه رحم کن همون نسخه ۶گیگابایتی به راحتی بهترین گوشی امساله .نسخه امپراطور که دیگه عالیه و سال آینده هم نمیتونن شکستش بدن

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۷
خیلی حیف شد نسخه امپراطور رو خیلی دوست داشتم