خانهاخبار
تصویر واقعی V30 فاش شد؛ پرچم‎دار جدید ال‏‌جی با نمایشگر بدون حاشیه

تصویر واقعی V30 فاش شد؛ پرچم‎دار جدید ال‏‌جی با نمایشگر بدون حاشیه

به‌‏تازگی، اولین تصویر واقعی از پرچم‏دار جدید ال‎جی یعنی V30 به‌‏دست آمده است که طراحی این مدل را به نمایش می‎گذارد.
۱۳۹۶/۵/۱۴

به‌‏نظر می‌رسد که با نزدیک‌تر شدن به زمان معرف گوشی‌‏های پرچم‏دار جدید ال‌جی و سامسونگ، این دو سازنده دیگر نمی‌توانند از افشای اطلاعات بیشتر مربوط به محصولات جدید خود جلوگیری کنند. پس از ارائه اطلاعاتی مبنی بر حذف نمایشگر ثانویه از LG V30 و حتی تأیید شرکت ال‎جی مبنی بر عرضه پرچم‎دار جدیدش با نمایشگر اولد، نوبت به ارائه تصویر واقعی از گوشی LG V30 رسیده است.

 تصویر تازه منتشر شده، نشان می‌دهد که LG V30 از نظر طراحی، محصولی بین گلکسی اس 8 و ال‎جی جی 6 خواهد بود. با این‎حال، در تصویر منتشر شده خبری از نمایشگر لبه منحنی نیست؛ این در حالی است که در رندر رسمی شرکت ال‏جی، این سازنده کره‌ای به عرضه پرچم‌‏دار جدید خود با نمایشگر لبه منحنی اشاره کرده بود. به همین جهت، تصویر فاش شده ممکن است جعلی باشد یا حتی یک نمونه آزمایشی از LG V30 را به نمایش بگذارد که فاقد نمایشگر لبه منحنی است.

image

شاسی LG V30 از فلز ساخته خواهد شد؛ انتظار می‌رود که بدنه پشتی این مدل مانند ال‌جی جی 6 از جنس شیشه باشد تا پرچم‏‌دار جدید ال‌جی با پشتیبانی از قابلی شارژ بی‌سیم ارائه شود. دوربین سلفی گوشی LG V30 با وجود مات بودن تصویر، در حاشیه بالای نمایشگر جای گرفته است و هم‏چنین، حاشیه‎های بسیار کمی در اطراف صفحه‎نمایش وجود دارد. به دلیل حاشیه‎های کم در اطراف صفحه‌نمایش، خبری از لوگوی شرکت ال‌جی در بدنه جلوی دستگاه نیست.

همان‏طور که گفته شد، شرکت ال‌جی تأیید کرده است پرچم‏دار جدیدش با نمایشگر اولد 6 اینچی عرضه خواهد شد؛ البته جنس پنل نمایشگر، از پلاستیک است و به اصطلاح، به آن P-OLED گفته می‌‏شود. هم‎چنین، طراحی فول‌ویژن ال‏جی جی 6 در وی 30 حفظ شده است و نسبت ابعاد نمایشگر 18 به 9 خواهد بود.

شرکت ال‏جی، 9 شهریور از پرچم‎دار جدید خود با نام ال‎جی وی 30 رونمایی خواهد کرد و چیپ‎ست هشت هسته‎ای اسنپدراگون 835 کوالکام، به آن قدرت می‌دهد. ال‌جی جی 6، هم‎چنین با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه عرضه می‎شود؛ با این‏‌حال، بعید به‌نظر می‌رسد که شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه برای مدل پایه آن درنظر گرفته شده باشد.

هم‏چنین، فاش شده است که وی 30 از یک باتری با ظرفیت بیشتر از 3500 میلی‌آمپر استفاده خواهد کرد و شاتر دوگانه به عنوان دوربین سلفی در بدنه پشتی این گوشی جای گرفته است. انتظار می‌رود که عملکرد دوربین LG V30 در مقایسه با نسل قبل، بهبود یافته باشد؛ سنسور تشخیص اثرانگشت مانند پرچم‏داران قبلی ال‏جی در پایین دوربین اصلی قرار دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۵/۲۳
تاسف برات همین

سعید

۱۳۹۶/۵/۱۶
باز توهمات فن متعصب هنگ تی سی که بدترین گوشی سال یعنی هنگیu11رو میخواد با بهترین گوشی سال یعنی اس۸مقایسه کنه

سعید

۱۳۹۶/۵/۱۶
چه حدصله ای داری اینهمه چرت و پرت نوشتی من که یک خطشو نخوندم چون توهمات یک فن هنگ تی سیه.کیفیت ساختشو و دوام باتریشو تو تست دیدم فهمیدم بی کیفیت ترین پرچمدار امساله

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۵
بازم حالمو از اچ تی سی بهم زدی بعد به سعید گیر میدی که با ادب صحبت نمیکنه و توهین میکنه متاسفانه از این به بعد دوباره از کلمه هنگ تی سی و توهین استفاده خواهم کرد
hate of hang telephone company

Benyamin

۱۳۹۶/۵/۱۵
همه اینایی.که گفتی با.اومدن الجی.وی 30.و نوت 8 و ایفون 8 تموم.میشه.رقابت.اصلی فقط بین این 3.کمپانی بزرگه????