خانهاخبار
جزئيات فنی مدل اولترا سری ردمی K70 فاش شد

جزئيات فنی مدل اولترا سری ردمی K70 فاش شد

پرچمدار موردانتظار برند ردمی یعنی ردمی K70 اولترا احتمالا با نمایشگر 1.5K، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۰۰ واتی همراه خواهد شد.

۱۴۰۳/۲/۶

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، شیائومی در حال توسعه گوشی جدید از برند ردمی است که ردمی K70 اولترا نام دارد و محصولی پرمیوم به شمار می‌رود. در این رابطه، افشاگری به نام Digital Chat Station به تازگی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo بخشی از مشخصات فنی این گوشی را به اشتراک گذاشته است.

طبق آنچه افشاگر DCS ادعا کرده است، ردمی K70 اولترا به نمایشگر اولد C8 از شرکت TCL مجهز خواهد شد که از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند.

جزییات فنی ردمی K70 اولترا

به نظر می‌رسد ردمی K70 اولترا با فریم فلزی و پنل شیشه‌ای همراه خواهد شد و در زمینه‌های رنگ، متریال به‌کاررفته و جلا از بهبودهای گسترده‌ای بهره خواهد برد. 

قلب تپنده گوشی ردمی K70 اولترا تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس خواهد بود که هنوز معرفی نشده ولی انتظار می‌رود که این تراشه در مقایسه با دیمنسیتی ۹۳۰۰ از سرعت بیشتری برای هسته اصلی برخوردار شود. 

برای تجربه بازی بهتر، ردمی K70 اولترا از یک تراشه اختصاصی گرافیکی بهره خواهد برد. انرژی موردنیاز سخت‌افزار گوشی پرمیوم ردمی توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.  

ردمی K60 اولترا

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که محصول جدید ردمی با حافظه رم LPDDR5x تا ۲۴ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت عرضه خواهد شد. به علاوه، ردمی K70 اولترا احتمالا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض و سنسور ماکرو بهره خواهد برد.

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی K70 اولترا به احتمال زیاد در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. با توجه به این موضوع، انتظار داریم که جزئیات بیشتری از این گوشی در طی هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو در دسترس قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)