خانهاخبار
برخی مشخصات اوپو A3 لو رفت!

برخی مشخصات اوپو A3 لو رفت!

در حالی که اوپو A3 پرو به تازگی رونمایی شد، امروز Tenna اطلاعاتی را در مورد مدل استاندارد این سری فاش کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

۱۴۰۳/۲/۶

اوپو در اوایل ماه جاری میلادی از A3 پرو رونمایی کرد، اما قرار است به زودی یک مدل استاندارد آن نیز عرضه شود. اوپو A3 به تازگی در Tenna رویت شده که برخی از جزییات را در مورد این گوشی فاش می‌کند.

اطلاعات اوپو A3 لو رفت

اوپو A3 مجهز به صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی فول اچ‌دی از نوع امولد و ابعاد ۱۶۲٫۹ در ۷۵٫۶ در ۸٫۱ میلی‌متر و وزن ۱۹۱ گرم است. البته باید گفت که این گوشی ضخیم‌تر و سنگین‌تر از مدل پرو است، زیرا اوپو A3 پرو ۷٫۵ میلی‌تر ضخامت و ۱۸۲ گرم وزن دارد.

ضخامت و وزن اضافی را می‌توان با باتری این دستگاه توجیه کرد که ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و میلی‌آمپر ساعت بیشتر از مدل پرو است. با این حال حداکثر نرخ شارژ مدل معمولی A3 تنها نصف مدل پرو یعنی ۳۳ وات است.

طبق گفته Tenna، اوپو A3 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی در پشت و به علاوه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. برای مقایسه باید گفت که مدل پرو دارای یک ترکیب ۶۴ به علاوه ۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو است.

ما نمی‌دانیم از چه تراشه‌ای برای A3 استفاده شده و در این خصوص اطلاعاتی موجود نیست؛ اما دو نوع پیکربندی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی وجود خواهد داشت. در ضمن این مدل برخلاف برادر خود دارای یک اسلات microSD نیز خواهد بود.

متاسفانه Tenna هنوز عکسی از اوپو A3 پست نکرده و ما حتی رندرهای سه بعدی آن را هم نداریم. با توجه به اینکه اوپو A2 و A2 پرو بسیار متفاوت به نظر می رسند، به نظر نمی‌آید که طراحی A3 شباهتی به A3 پرو داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)