خانهاخبار
رندر رسمی ال‌جی وی 30، پیش از معرفی رسمی منتشر شد

رندر رسمی ال‌جی وی 30، پیش از معرفی رسمی منتشر شد

به‌تازگی، رندر رسمی گوشی ال‌جی وی 30 به‎دست آمده است و طراحی گوشی پرچم‎دار جدید شرکت ال‌جی در این رندر به نمایش گذاشته می‌شود. با توجه به رندر فاش شده، ال‌جی وی 30 فاقد حاشیه است و طراحی مشابه با گلکسی اس 8 دارد.
۱۳۹۶/۵/۱۲

گوشی پرچم‎دار جدید شرکت ال‌جی که با نام LG V30 شناخته می‌شود، برای معرفی در 31 اوت (9 شهریور) درنظر گرفته شده است و این مدل، یک روز مانده به نمایشگاه IFA برلین معرفی می‎شود. گمانه‎زنی‌های مختلفی از گوشی LG V30 منتشر شده و طرح‌‏های شماتیک مختلفی نیز از این مدل به‌‏دست آمده است.

image

به‎تازگی، رندر رسمی جدیدی از گوشی ال‎جی V30 منتشر شده است که پنل جلوی گوشی پرچم‎دار جدید این سازنده را به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که مشاهده می‌شود، نمایشگر ال‏جی V30 به گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بسیار شباهت خواهد داشت و حاشیه‎های بسیار کمی در اطراف نمایشگر وجود دارد. علاوه‎براین، خبری از لوگوی شرکت ال‏جی در پنل جلوی گوشی الجی V30 مانند ال‌جی جی 6 نیست. رندر به‎دست آمده، هم‎چنین به 31 اوت (9 شهریور) اشاره دارد که زمان معرفی LG V30 را تأیید می‌کند.

image

هیچ خبری از دکمه فیزیکی در پنل جلوی گوشی نیست و به همین جهت، سنسور تشخیص اثرانگشت به بدنه پشتی منتقل شده است. هم‌چنین ال‏جی V30 مانند گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس، از دکمه‎های نرم‌افزاری استفاده می‎کند. رندر منتشر شده، هم‎چنین حاکی از این موضوع است که ال‏جی V30 مانند محصولات پیشین شرکت ال‎جی، از دو دکمه مجزا برای تنظیم بلندی صدا استفاده می‏کند. سنسور تشخیص اثرانگشت که در بدنه پشتی جای گرفته است، برای روشن شدن گوشی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در پایین نیز، رندر ال‎جی V30، گلکسی اس 8 و ال‌جی جی 6  را در کنار یک‎دیگر قرار گرفته است که ابعاد تقریبی پرچم‎دار جدید ال‏جی را ارائه می‎دهد. ال‎جی V30 از گلکسی اس 8 پلاس، کوچک‎تر خواهد بود؛ با این‏‌حال، کمی عریض‌تر از گوشی ال‏جی جی 6 است.

image

در رابطه با نمایشگر مورد استفاده در ال‌جی جی 6، شرکت سازنده تأیید کرده است پرچم‌دار جدید این شرکت از یک نمایشگر 6 اینچی با پنل P-OLED استفاده خواهد کرد. رندر تازه منتشر شده با تصویر رسمی ال‌جی از پرچم‎دار جدید خود، مطابقت دارد. در بدنه پشتی ال‎جی V30 نیز، دوربین دوگانه با چینش افقی جای گرفته است و سنسور تشخیص اثرانگشت با طراحی دایره‌ای شکل در زیر آن قرار دارد.

image

ال‏جی V30 با شش گیگابایت رم، نسخه ارتقا یافته چیپ مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه یا Quad-Dac و سیستم‎عامل اندروید O عرضه خواهد شد. هم‎چنین، این مدل از بدنه‏ شیشه‌‏ای استفاده خواهد کرد و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. انتظار می‎رود که در تمامی مدل‌‏های عرضه شده از ال‏‌جی V30، امکان استفاده از شارژ بی‌‏سیم وجود داشته باشد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

بنیامین

۱۳۹۶/۶/۲
همچنین سامسونگ خیلی خیلی هنگ می کنه.

بنیامین

۱۳۹۶/۶/۲
بنظر من سامسونگ برند خوبی اما گرونه الجی هم برند خوبی اما ارزان تر

mohammad

۱۳۹۶/۵/۱۶
سعید آقا و فاطی خانوم من بهتون بیشنهاد میکنم همو بگیرید تو خیلی چیزا با هم تفاهم دارید علی الخصوص تو سامسونگ

Alireza

۱۳۹۶/۵/۱۵
اخه این کجاش شبیه اس 8 هستش؟پشتش که کلا طراحی خود الجیه.جلوش هم که شبیه g6 هستش.ضمنا دیگه گوشی ها دارن بدون حاشیه میشن اما دلیل نمیشه بگیم شبیه اس 8 هست.چون دیگه همه میدونیم اولین گوشی بدون حاشیه رو شیائومی. سپس LG زد.پس اینقدر اس 8 رو تبلیغ نکنید.ولی من میدونم باز طرفدار های حسود سامسونگ میان دیسلایک میکنن.اینو بدونین که با دیس لایک هاتون هیچ وقت نظر مارو بی ارزش نمیکنید.شما اینقدر حسود هستید که میایید نظر های طرفدار های HTC و LG رو دیس لایک میکنید.چون میدونید lg و htc با کیفیت ترین های اندروید هستن.

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۵
منظورت اینه که من 20 تا دیس بهش دادم؟ من میگم حوصله سروکله زدن با طرفدارای برندای دیگه رو ندارم و جوابشو ندادم اون وقت تو میگی من این همه دیس دادم؟؟؟من حوصله خوندن چرت و پرتای شمارو ندارم اون وقت بیام کیلو کیلو دیس بدم بروبابا حالت خوشه ها