خانهاخبار
5 مرداد، زمان رونمایی از میزو پرو 7

5 مرداد، زمان رونمایی از میزو پرو 7

میزو قرار است 5 مرداد از گوشی‌های جدید پرو 7 و پرو 7 پلاس رونمایی کند؛ گوشی‌هایی که مجهز به نمایشگر دوم پشت گوشی هستند.
۱۳۹۶/۴/۲۶

می‌دانیم که این ماه میزو پرو 7 معرفی می‌شود و اکنون زمان دقیق معرفی این گوشی مشخص شده است. شرکت چینی میزو تایید کرد که این گوشی 26 ژوئیه یعنی 5 مرداد معرفی خواهد شد. میزو این تاییدیه را در قالب دعوتنامه رسمی آورده است.

اگر اخبار و شایعات در مورد این گوشی حقیقت داشته باشد میزو پرو 7 از نمایشگر دومی در پشت گوشی بهره می‌برد؛ نمایشگر دومی که زیر دوربین دوگانه گوشی جای گرفته است. این صفحه نمایش به کاربران اجازه می‌دهد تا با دوربین پشت گوشی، عکس‌های سلفی بگیرند یا حتی از طریق آن بازی کنند.

image

میزو پرو 7 از تراشه Helio X30 مدیاتک بهره می‌برد و نسخه بزرگتری با نام میزو پرو 7 پلاس نیز دارد. گفته می‌شود نسخه پلاس این گوشی تراشه اگزینوس 8895 سامسونگ را روی خود دارد. البته صحت این خبر تایید نشده است.

به هر حال انتظار می‌رود نسخه معمولی و پلاس این گوشی همزمان معرفی شوند. پیشتر نیز خبرهایی در مورد دوربین دوم میزو پرو 7 و تاریخ 26 ژوئیه برای معرفی این گوشی منتشر شده بود؛ خبرهایی که با عکس بسته‌بندی گوشی همراه بود.

کمتر از ده روز دیگر نسل جدید پرچمدار میزو معرفی می‌شود؛ پرچمداری که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با نوآوری بیشتر سعی در جذب کاربران دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)