خانهاخبار
5 ویژگی جذاب سری Galaxy J 2017 سامسونگ

5 ویژگی جذاب سری Galaxy J 2017 سامسونگ

گوشی‌های سری گلکسی جی سامسونگ از مجبوبیت بسیاری نزد کاربران برخوردارند. در اینجا به معرفی 5 ویژگی جذاب گوشی‌های گلکسی جی 3 2017، گلکسی جی 5 2017 و گلکسی جی 7 2017 می‌پردازیم.
۱۳۹۶/۳/۲۷

محبوبیت سری گلکسی جی سامسونگ باعث شده تا این شرکت هر سال گوشی‌های این سری را آپدیت کند. سامسونگ هفته گذشته، پس از شایعات بسیار نسخه جدید گوشی‌های سری گلکسی جی 3 2017، گلکسی جی 5 2017 و گلکسی جی 7 2017 را معرفی کرد. همانطور که انتظار می‌رفت این گوشی‌ها باز هم ویژگی‌های جالب توجه و کاربرپسندی دارند هرچند سامسونگ می‌توانست با اختصاص دادن منابع بیشتر این گوشی‌ها جذاب‌تر نیز بکند. به هر حال نمی‌توان انکار کرد سری گلکسی جی سامسونگ ویژگی‌های قابل قبولی دارد که وقتی در کنار قیمت این گوشی‌ها می‌گذاریم گزینه‌ای خوب برای خرید پیش رویمان قرار می‌گیرد. در ادامه چند ویژگی از این گوشی‌ها را برمی‌شماریم.

image

اندروید 7 نوقا

بله درست است، هر سه گوشی جدید سامسونگ از سری جی اندروید 7 با رابط کاربری سامسونگ را روی خود دارند. این نسخه از اندروید و رابط کاربری همان است که روی پرچمداران سامسونگ، اس 8 و اس 8 پلاس دیده می‌شود. اما این بار سامسونگ آخرین نسخه از اندروید را به میان‌رده‌ها و گوشی‌های ارزان‌قیمتش هم آورده است.

باتری قدرتمند

هیچ کس دوست ندارد گوشی هوشمندی داشته باشد که دوام باتری کمی دارد؛ بهتر است گوشی هوشمندی انتخاب کنیم که با یک بار شارژ کامل حداقل یک روز دوام بیاورد. به نظر می‌رسد صاحبان گوشی‌های جی 7 2017، جی 5 2017 و جی 3 2017 با چنین مشکلی مواجه نیستند زیرا این گوشی ها به ترتیب باتری هایی با ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعت، 3000 میلی آمپر ساعت و 2400 میلی امپر ساعت دارند.

سنسور اثر انگشت

به ندرت در گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت تولیدکننده‌های بزرگ و غیر چینی می‌بینیم که سنسور اثر انگشت وجود داشته باشد با این حال هر دو گوشی جی 5 2017 و جی 7 2017 همچون گلکسی جی پرایم، سنسور اثر انگشت دارند. انتظار می‌رفت دیگر گوشی این سری، جی 3 2017 نیز سنسور اثر انگشت داشته باشد اما با توجه به ارزان بودن آن عجیب هم نیست که سامسونگ سنسوری برای این گوشی در نظر نگرفته است.

بدنه فلزی

هر سه نسخه گلکسی جی‌های جدید سامسونگ جر ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های بازار هستند که بدنه فلزی دارند؛ بدنه‌ای که نه تنها به آنها ظاهری خوب داده است بلکه بین آنها و رقیبانشان، که اغلب پلاستیکی هستند، وجه تمایزی ایجاد کرده است و در صورت افتادن از بلندی آسیب کمتری می‌بیند.

دوربین سلفی

شاید دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی گلکسی جی 3 2017 حرفی برای گفتن نداشته باشد اما اوضاع در مورد دو گوشی دیگر این سری کاملا متفاوت است. جی 5 2017 و جی 7 2017 نمایشگر 5.2 اینچی و 5.5 اینچی دارند و هر دو از دوربین جلو 13 مگاپیکسلی بهره می‌برند؛ دوربینی که به نظر می‌رسد برای گرفتن عکس‌های سلفی در هر محیطی مناسب هستند.

image

شما در مورد گوشی‌های جدید سری جی سامسونگ چه فکری می‌کنید؟ آیا با این ویژگی‌هایی که برشمردیم سری 2017 گلکسی جی را گوشی‌هایی مناسب در مقایسه با رقیبانشان می دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

Nasim niknam

۱۳۹۷/۶/۲۱
سلام من قصد خريد دارم و ميخوام بدونم j7pro بهتره يا گلكسي s7

فروغ

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
من۲سال a5 دارم...۲۰بار از فاصله ی ۵متری افتاده زمین هیچیش نشده...حتی کلی زیر بارون هم خیس شده کامل...من سخت ترین کارهارو باهاش کردم بازی های سنگین فیلم برداری موسیقی همه همزمان هرگز داغ نکرده...میان ردست انتظار بالا نمیشه داشته باشی از دوربین و کیفیت صفحه...در رده ی خودش عالیه...لطفا نظر الکی ندین

زهرا

۱۳۹۶/۱۰/۱۴
سلام من قصد خرید گوشی دارم ولی بین گوشیj7maxو گوشیmi max2شیائومی موندم کودمشونو انتخاب کنم خیلی مرددم لطفا صادقانه راهنمایی کنید دوستان

kasra

۱۳۹۶/۳/۳۰
سلام...ایا راسته که صفحه نمایشی که برای سامسونگ جی 7 پرایم به کار برده شده برای ایفون 7 هم همین همین صفحه نمایش به کار برده شده؟

Rezaw_special

۱۳۹۶/۳/۲۹
گوشی شائومیmi6قیمتی نزدیک ب 360دلار امریکا داره.. فکرشو کنید ک واقعا جای بحثی میذاره واسه خریدن?درصورتی ک این گوشی رو تو ایران دارن با قیمت1/960میفروشن..چقد سود وبی وجدانی..