خانهاخبار
قیمت Moto E4 و Moto E4 Plus مشخص شد

قیمت Moto E4 و Moto E4 Plus مشخص شد

میان‌رده‌های جدید موتورولا، موتو ای 4 و موتو ای 4 پلاس، تا یک ماه و نیم دیگر عرضه خواهند شد و اکنون قیمت این گوشی‌ها فاش شده است.
۱۳۹۶/۳/۸

آیا شما هم کنجکاوید عکس‌های بیشتری از گوشی‌های جدید موتورولا را ببینید؟ یا اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها بدست آورید؟ طبق شایعات اخیر، گوشی‌های جدید این شرکت، Moto E4 و Moto E4 Plus در یک ماه و نیم آینده، 17 جولای 2017، رسما اعلام خواهند شد.

اکنون اطلاعاتی از قیمت این گوشی‌ها  افشا شده است: گوشی کوچکتر این سری یعنی موتو ای 4 با قیمتی حدود 185 دلار عرضه خواهد شد در حالی که پیشتر شنیده بودیم قیمت این گوشی 150 دلار خواهد بود. نسخه پلاس گوشی همانطور که انتظار می‌رود قیمت بیشتری دارد و با قیمت 235 دلار به فروش می‌رسد.

image

تا کنون عکس هایی از این گوشی فاش شده است و به برخی از مشخصات میان‌رده‌های جدید موتورولا دسترسی پیدا کرده‌ایم. می دانیم که این گوشی ها از تراشه MT6763 مدیاتک بهره می برند و 2/3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط کارت حافظه دارند. موتو ای 4 نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ دی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی دارد در حالیکه گوشی بزرگتر، موتو ای 4 پلاس، نمایشگر 5.5 اینچ اچ دی، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد.

نظر شما در مورد گوشی‌های جدید موتورولا چیست؟ آیا این گوشی‌ها را می پسندید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۸
ناممکن می بینم روزی را که داخل جیب ام موتورولا باشه
تنها گوشی که منو برمی انگیزه *گلکسی8* است و لاغیر

علی

۱۳۹۶/۳/۸
امروز متوجه زد دو پلی رونمایی شد،لطفا خبرش رو بگذارید

علی

۱۳۹۶/۳/۸
امروز قرار بود موتو زد دو پلی رونمایی بشه،چرا خبری ازش نمیگذارید