خانهاخبار
هواوی از دوربین پانوراما، دستبند ورزشی و هدست بلوتوث جدید خود رونمایی کرد

هواوی از دوربین پانوراما، دستبند ورزشی و هدست بلوتوث جدید خود رونمایی کرد

هواوی در حاشیه معرفی گوشی‌ها و تبلت‌های جدید خود از سه ابزار جانبی جدید هم رونمایی کرد که می‌تواند برای خریداران جذاب باشد.
۱۳۹۶/۳/۷

شرکت بزرگ هواوی در روزهای گذشته محصولات بسیار متنوع و متفاوتی را معرفی کرده است. گوشی‌های Enjoy 7 Plus و 6A از زیرمجموعه Honor و گوشی‌های خوش قیمت و قدرتمند Nova 2 و Nova 2 Plus، دو تبلت از خانواده MediaPad T3 و سه لپ‌تاپ از سری MateBook محصولاتی بودند که در این مدت از سوی هواوی معرفی شدند. اما هواوی فقط به این بازارها اکتفا نکرده است و سه محصول جدید در بخش گجت‌ها معرفی کرد که می‌توانند توجه خریداران را به خود جلب کنند. این سه ابزار جانبی شامل یک دوربین قابل اتصال به گوشی پانوراما، یک دستبند ورزشی و یک هدست بلوتوث جدید می‌شود.

دوربین پانورامای هواوی

image

اولین وسیله رونمایی شده توسط هواوی یک دوربین پانوراما با نام Huawei Panoramic Camera است که به عنوان بخشی از وسایل جانبی قابل استفاده توسط نوا 2 و نوا 2 پلاس معرفی شد. این دوربین از دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی در دو طرف خود بهره می‌رود و همانطور که از نامش پیداست تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه ثبت می‌کند.

نکته جالب درباره این دوربین آن است که نیازی به سخت‌افزار خاصی ندارد و از طریق پورت USB Type-C به گوشی متصل می‌شود و برای گوشی‌های قدیمی‌تر یا گوشی‌هایی که هنوز به این درگاه مجهز نشده‌اند می‌تواند از طریق مبدل‌ها و قابلیت OTG کار خود را انجام بدهد. این دوربین کوچک و قدرتمند از ۹ تیر ماه با قیمت تقریبی ۱۳۰ دلار عرضه خواهد شد.

دستبند ورزشی هواوی

image

هواوی دست‌بند‌ها و ساعت‌های هوشمند زیادی دارد و در این بازار حسابی فعال هست. همین چند روز پیش بود که دست‌بند Honor Band A2 توسط این شرکت معرفی شد و حالا شاهد رونمایی از Huawei Sports Band هستیم که شباهت انکار ناپذیری با دستبند قبلی دارد. تنها تفاوت قابل ملاحظه این دو دست‌بند را می‌توان استفاده از سنسور GPS برای ردیابی دقیق‌تر حرکات ورزشی شما اشاره کرد. این دستبند با قابلیت ضد آب می‌تواند تا عمق ۵۰ متری فشار آب را تحمل کند و دستبند مناسبی برای اندازه‌گیری ورزش‌های آبی مانند شنا کردن است. از تاریخ ۲۳ تیرماه این دستبند را در رنگ‌های متنوع می‌توانید با پرداخت ۴۴ دلار برای مدل ساده و ۵۷ دلار برای مدل دارای GPS تهیه کنید.

هدست بلوتوث هواوی

image

هنگام معرفی محصولات جدید، هواوی اشاره‌ای هم به هدست بلوتوث جدید این شرکت و سنسور تشخیص ضربان قلب آن کرد اما هیچ اطلاع دقیق‌تری از امکانات و قیمت آن ارائه نداد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دیدن این محصول جدید باید زمان بیشتری منتظر بمانیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)