خانهاخبار
حافظه‌های SSD جدید سونی از ویدئوهای 4K پشتیبانی می‌کنند

حافظه‌های SSD جدید سونی از ویدئوهای 4K پشتیبانی می‌کنند

کمپانی سونی قصد دارد حافظه‌های SSD جدیدی را با قابلیت پشتیبانی از پخش ویدئوهای 4K روانه بازار کند.
۱۳۹۶/۱/۱۷

این روزها استفاده از حافظه‌های SSD در گجت‌های مختلف به سرعت در حال افزایش است و کمپانی‌های مختلف به سمت استفاده از این نوع حافظه‌ها سوق پیدا می‌کنند. از مزیت‌های حافظه‌های SSD می‌توان به سرعت بالای انتقال داده و پایداری بیشتر اشاره کرد. اما اگر قصد دارید برای فیلمبرداری 4K از یک حافظه اس اس دی استفاده کنید، بهتر است نگاهی به حافظه‌های جدید کمپانی سونی داشته باشید. این SSD‌ها به طور خاص برای پخش و پشتیبانی از ویدئوهای 4K طراحی شده‌اند. 

image

حافظه‌های SSD حرفه‌ای و جدید سونی که با نام «سری G» شناخته می‌شوند تنها به هدف پشتیبانی از کیفیت 4K طراحی و ساخته شده‌اند. به گفته کمپانی سونی، این حافظه‌های جدید می‌توانند حتی پس از چندین بار بازنویسی، فیلمبرداری 4 کی بدون افت فریم را تضمین کنند. سونی همچنین گفته است که حافظه‌های SSD جدید به یک رابط فیزیکی SATA با دوام بیشتر مجهز شده‌اند که در این صورت می‌توان تا حدود 3.000 بار از این حافظه‌ها استفاده کرد. 

SSD‌های جدید در دو خانواده طبقه‌بندی می‌شوند. گروه اول که با نام «SV-GS96» شناخته می‌شود و 960 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد و قیمت آن نیز 539 دلار است. گروه دوم نیز با نام «SV-GS48» و قیمت 287 دلار روانه بازار می‌شوند. این درایو می‌توانند 480 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ارائه دهند. SSDهای جدید سونی قرار است در ماه مه روانه بازار شوند. نظر شما در مورد این SSDها چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

فرشید

۱۳۹۶/۱/۱۷
سونی همیشه پیشگام

قطاری -حسین

۱۳۹۶/۱/۱۷
درود بر کمپانی سونی