خانهاخبار
میتسوبیشی لنسر 2018؛ فقط برای آسیا

میتسوبیشی لنسر 2018؛ فقط برای آسیا

میتسوبیشی گرند لنسر آرام و بی‌سروصدا در تایوان رونمایی شد؛ خودرویی که احتمالا به غیر از آسیا در بازار دیگری فروخته نمی‌شود.
۱۳۹۶/۱/۱۴

میتسوبیشی لنسر، که هم‌اکنون به عنوان مدل 2017 در بازار جهانی حضور دارد، در تابستان امسال و به‌صورت دقیق‌تر در اوت 2017، تولید و عرضه آن در اروپا و آمریکا متوقف می‌شود تا از این به بعد لنسر فقط در بازارهای آسیایی به زندگی‌اش ادامه دهد. میتسوبیشی در هفته گذشته، نسل جدید لنسر را در تایوان رونمایی کرد، البته با نامی جدید: میتسوبیشی گرند لنسر.

 

طراحی رادیکالی گرند لنسر با همکاری کمپانی تایوانی CMC و استودیو طراحی پنین‌فارینا شانگهای انجام شده است. گرند لنسر در پلتفرم، تفاوتی با لنسر 2017 ندارد، اما در ظاهر کاملا متحول شده است. قسمت جلویی خودرو، به‌خصوص جلوپنجره Dynamic Shield آن، شباهت زیادی به اوتلندر 2017 دارد، اما قسمت انتهایی آن مشابه سایر محصولات میتسوبیشی نیست.

بیشتر بخوانید:

معرفی لنسر 2016 در ایران

معرفی اوتلندر 2017 در ایران

فروش اقساطی محصولات میتسوبیشی

درون کابین گرند لنسر با داشبورد جدیدی روبرو می‌شوید؛ با اینکه کنسول مرکزی تغییر کرده، مهم‌ترین نکته کابین استفاده بیشتر از روکش‌های نقره‌ای رنگ است تا حس لوکسی بیشتر به سرنشینانش القا کند! تغییر تریم درب‌ها، رینگ‌های 18 اینچی جدید، صفحه کیلومتر تمام دیجیتالی و همچنین مانیتور 8 اینچی لمسی از دیگر ویژگی‌های جدید گرند لنسر است. هنوز اطلاعات بیشتری از امکانات استاندارد و آپشن‌های این خودرو منتشر نشده است.

برای پیشرانه نیز میتسوبیشی فعلا انجین 1.8 لیتری برای گرند لنسر درنظرگرفته است. این انجین 138 اسب‌بخار قدرت و 176 نیوتن‌متر گشتاور دارد و از آنجایی که فقط با گیربکس CVT (با پدال شیفتر سفارشی) به دست مشتریان می‌رسد، مصرف ترکیبی آن بیشتر 6.3 لیتر نخواهد بود. گرند لنسر به عنوان مدل 2018 از اواسط 2017 راهی بازار تایوان، مالزی، چین (با نام اختصاصی Lancer EX) و برخی بازارهای آسیایی دیگر می‌شود.

image

در کانال‌های اینستاگرام و تلگرام ما، خبرهایی هست که شما از آن بی‌خبرید!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

هومن

۱۳۹۷/۱/۲۷
من نسل قبلیو خیلی دوس داشتم ای کاش همون نسل قبلیش وارد بشه رو مدل 2018 خیلی اسپرت و زیبا بود

شش

۱۳۹۶/۷/۲۶
پشتت خیلی از لنسر های قبلی قشنگ تره
به نظر من کلا خیلی چشم نواز تر شده

KamyR

۱۳۹۶/۱/۱۴
ب نظر من نسل قبلی بیشتر ب دل مینشست درسته قدیمی بود چهرش .ولی این جدیده بیشتر شبیه تویوتا کرولا شده از جلو