خانهاخبار
خانواده Galaxy S8 پیش از معرفی توانستند بخشی از کاربران رقبایی همچون اپل را جذب کنند

خانواده Galaxy S8 پیش از معرفی توانستند بخشی از کاربران رقبایی همچون اپل را جذب کنند

همان‌طور که می‌دانید، پس از داستان گلکسی نوت ۷، سامسونگ وعده داده بود که با معرفی گلکسی اس ۸ و ویژگی‌های جذاب آن، جبران می‌کند. امروز پس از گذشت چند ماه، زمان تحقق این وعده فرا رسیده. اما نکته جالب این است که پرچم‌داران جدید حتی پیش از معرفی توانسته‌اند تعدادی از کاربران شرکت‌های اپل، ال‌جی و اچ‌تی‌سی را به مهاجرت به سامسونگ و خرید این دو گوشی هوشمند متمایل کنند.
۱۳۹۶/۱/۹

براساس گزارشی از سوی شرکت بیمه گوشی‌های همراه بریتانیا، Insurance2go، در بررسی‌های انجام شده میزان ۱۰ درصد از کاربران فعلی آیفون اعلام کرده‌اند که قصد ترک پلتفرم اپل و روی آوردن به پرچم‌داران جدید سامسونگ، یعنی Galaxy S8 و +Galaxy S8 را دارند.

البته ۳۶ درصد از این کاربران به دلیل ترس از تجربه تلخ Galaxy Note 7 و مشکلات باتری آن، از خرید مدل‌های جدید تولید شده توسط سامسونگ خودداری می‌کنند. ۳۸ درصد دیگر هم اعلام کردند که گوشی‌های سامسونگ هم در حال گران شدن هستند، بنابراین فرقی نمی‌کند.

image

همچنین این بررسی اعلام کرد که ۳۰ درصد از کاربران ال‌جی هم قصد خرید Galaxy S8 و +Galaxy S8 را دارند. اما با وجود معرفی پرچم‌دار جدید ال‌جی چرا چنین آماری ثبت شده است؟ ۷۸ درصد این میزان اعلام کردند که پرچم‌داران جدید سامسونگ بهتر از ال‌جی G6 به نظر می‌رسند. شرکت دیگری که باید با ۲۷ درصد از کاربران خود خداحافظی کند و تسلیم سری جدید Galaxy S شود، کمپانی تایوانی HTC است. حتی ۵۸ درصد از کاربران خود سامسونگ هم اعلام کردند که دستگاه‌های خود را به دو مدل جدیدی که امروز معرفی می‌شود آپگرید خواهند کرد که بخشی از آن ها صاحبان پرچم‌داران سال گذشته‌، Galaxy S7 و S7 edge هستند.

گری بی‌استون، مدیر بازاریابی این موسسه بیمه اعلام کرده:

چندین سال است که آیفون بازار گوشی‌های هوشمند را تحت سلطه خود در آورده است، علی‌رقم رقابت سختی که با سامسونگ و سایر رقبای اندرویدی داشته است. اما مشتریان بیشتری در حال تغییر هستند، آن هم برای مشخصات بهتر و نه برند تلفن همراه‌شان. در طول چند سال اخیر، دریافتیم که تغییراتی در نرخ گوشی‌های اپل - اندرویدی بیمه شده رخ داده و این تحقیق تنها نشان دهنده این است که در واقع اپل باید بازی را به نفع خود تغییر دهد تا بتواند طرفدارانش را به خود وفادار نگه دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

essi 6020

۱۳۹۶/۱/۱۰
بابا سامسونگ خوب !!!!
سامسونگ عالی !!!!
سامسونگ بی رقیب !!!!
سامسونگ با باتری ایمن !!!!
اصن سامسونگ بهترین برند دنیا !!!!!
ولی آخه این چه تیتریه واسه خبرتون زدین؟؟؟
طرف میگه ۳۸ درصد نمی خوان تجربه تلخ نوت ۷ رو تجربه کنن و تنها ده درصد گفتن احتمال مهاجرت از گوشیای دیگه واسه خرید مدلای جدید سامسونگ وجود داره اونوقت شما تیترتونو معکوس زدین. مث این میمونه که سربرگ روزنامه واشنگتن پست تیتر بزنه " هیلاری کلینتون با کسب چهل درصد آرا ، رییس جمهور آمریکا نشد !!!!! و اون پایینا وسط متن بنویسه دونالد ترامپ با کسب ۶۰ درصد رییس جمهور آمریکا شد !
ادمین حداقل بخاطر احترام به همه برندها این متنو بچاپ تا ماهم اسم سایتتونو نزاریم " جی اس سونگ"

Benny

۱۳۹۶/۱/۹
شما(منظورم نويسندي مقاله هست) چنان دقيق با ذكر اعداد و ارقام نه حتي تقريبي در مورد تصميمات مردم اون هم در آينده و با اطمينان انها را بيان.كرده كه هر كي ندونه فكر ميكنه از گذشته صحبت ميشه و يا اينكه خود نويسنده هم موقع خريد به عنوان شاهد حضور داشته??!!!!؟؟!

dead man

۱۳۹۶/۱/۹
اره شما راست مي گيد عمه من بود هفتاد ميليون گوشي آيفون فروخت