خانهاخبار
کیبورد فیزیکی در گوشی بعدی بلک بری تایید شد

کیبورد فیزیکی در گوشی بعدی بلک بری تایید شد

مدیرعامل شرکت BlackBerry در مصاحبه‌ای تایید کرد گوشی اندرویدی بعدی این شرکت از کیبورد فیزیکی QWERTY بهره می‌برد، اما از کارخانه‌ای که قرار است آن را تولید کند حرفی به میان نیاورد.
۱۳۹۵/۸/۲۲

جان چن، مدیرعامل بلک‌بری، در یک مصاحبه تلویزیونی تایید کرد این شرکت در حال تولید یک گوشی‌ هوشمند جدید با کیبورد فیزیکی است. زمانی کیبوردهای QWERTY عضوی جدا نشدنی از گوشی‌های تلفن همراه این شرکت بودند اما در گوشی‌های DTEK50 و DTEK60، که به تازگی معرفی شده‌اند، خبری از این کیبورد مشهور نیست.

image

متاسفانه جان چن جزئیات بیشتری از این گوشی برملا نکرد و حتی نگفت کیبورد آن مثل Priv حالت کشویی دارد یا ثابت است.

از شایعات و اطلاعاتی که در چند وقت گذشته از Mercury به دست آورده‌ایم این طور برمی‌آید که این گوشی نمایشگر 4.5 اینچی Full HD، پردازنده 4 هسته‌ای 2 گیگاهرتزی کوالکام، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی و سلفی 18 و 8 مگاپیکسلی و یک باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی در اختیار دارد و از سیستم عامل اندروید 7 استفاده می‌کند.

هر دو گوشی DTEK50 و DTEK60 در شرکت TCl آلکاتل ساخته شده‌اند، ولی هنوز مشخص نیست Mercury را نیز این شرکت تولید می‌کند یا نه.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

ostad

۱۳۹۵/۹/۱۳
tarikhe omadanesh moshakhas nis??

محسن

۱۳۹۵/۸/۲۳
i love blackberry

راجون روندو

۱۳۹۵/۸/۲۲
این بلک بری بیشتر از هر زمان دیگه ای داره خاص بودن و وفاداری به کیبورداشو داره نشون میده.
واقعا باید برا بلک بری برا این حفظ اصالتش که همه جوره داره ازش حمایت میکنه تشکر کرد خیلی خوبه که هنوز گوشی کیبوردی ساخته میشه دمشون گرم امیدوارم فروش خوبی داشته باشه.
از گوشی لمسی حالم بهم میخوره همه مث هم

محمد

۱۳۹۵/۸/۲۲
از روزی که پریو اومد تا الان که ایفون۷ اومده هنوز گوشی با کیفیت تر و خاصتر و زیباتر و پر امکانات تر از خود پریو تو بازار نیومده...بیشتر افرادی که اینو قبول ندارن حتی یک بار هم پریو رو دستشون نگرفتن...بلک بری تو پریو سنگ تموم گذاشت ولی گوشی وقتی به بازار اومد قیمتی فضایی داشت تقریبن از ایفون ۵۰دلار گرونتر بود و همین شد که فروش خوبی نداشت...ولی الان با۱۷۰۰ میشه تو بازار انلاکشو خرید که قول میدم از ایفون۷ هم لوکس ترو با امکانات تره و صرفه ی اقتصادی هم داره.شک نکنین

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۸/۲۲
تو پريو جواب داد اين عالييه