خانهاخبار
تاریخ رونمایی رسمی از Vivo X9 و Vivo X9 Plus مشخص شد

تاریخ رونمایی رسمی از Vivo X9 و Vivo X9 Plus مشخص شد

شرکت ویوو تاریخ رونمایی رسمی از جدیدترین محصولاتش را، که شایعات زیادی پیرامونشان وجود داشت، اعلام کرد.
۱۳۹۵/۸/۱۹
image

شرکت چینی ویوو اعلام کرده است که در تاریخ 16 نوامبر (26 آبان)، یک روز زودتر از تاریخ مورد انتظار پیشین، طی مراسمی در پکن از دو گوشی جدید خود با نام‌های Vivo X9 و Vivo X9 Plus رونمایی می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته دو گوشی جدید ویوو برخورداری از دوربین دوگانه سلفی است. در حالی که بیشتر شرکت‌ها این روزها به دنبال تعبیه دوربین دوگانه اصلی در پشت گوشی هستند، ویوو تصمیم گرفته است مانند LG V10 برخلاف مسیر آب شنا کند و گوشی‌های جدیدش را به دوربین دوگانه سلفی مجهز کند.

image

اطلاعیه رونمایی از این دو محصول، که در صفحه این شرکت در وب‌سایت Weibo منتشر شده، حاوی تصاویری است که اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها به ما می‌دهد. بر اساس این تصاویر Vivo X9 از بدنه تمام فلزی برخوردار است و در بدنه پشتی آن خطوط آنتن به وضوح مشخص است؛ خطوطی که به وضوح ما را به یاد آیفون‌های اپل می‌اندازد. طبق تصاویر رنگ رز گلد این محصول تایید شده و حسگر اثر انگشت آن احتمالا داخل دکمه Home تعبیه شده است.

image

ویوو ایکس 9 جزو گوشی‌های تقریبا بدون لبه قرار می‌گیرد، زیرا فاصله صفحه نمایش تا بدنه کناری آن تنها 1.59 میلی‌متر است؛ صفحه نمایشی که با گوریلا گلاس 5 محافظت شده. در مورد دوربین اصلی این محصول اطلاعی نداریم، اما دوربین سلفی آن از دو دوربین 20 و 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. درگاه USB-C، بلندگو و درگاه جک 3.5‌ میلی‌متری صدا نیز در بخش پایینی دستگاه قرار دارد. دکمه‌های صدا نیز در سمت راست بدنه جای گرفته است.

image

تصاویر افشاشده پیشین حاکی از آن بود که ویوو ایکس 9 پلاس علاوه بر دوربین دوگانه سلفی، دوربین دوگانه اصلی نیز دارد. ایکس 9 به 4 گیگابایت رم و ایکس 9 پلاس به 6 گیگابایت رم مجهز شده است و انتظار می‌رود هر دو محصول جدید ویوو با پردازنده اسنپدراگون 653 عرضه شوند.

نظر شما در مورد این گوشی و ظاهرش چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مَـڹ از تَـبـآرِ غُـربَـتَـم

۱۳۹۵/۸/۲۰
همون آیفون 7 خودمونه که ! : ))
چین چه کارا ک نمیکنه !
یه چیزی که از یه برند معروف تولید میشه - 3 ماه بعد چین فول کُپی شو میزنه !
نمونه ی بارزش - همین موبایل و ماشین

GT-I9500

۱۳۹۵/۸/۲۰
عجب ایفون قشنگی هساا??

حجت

۱۳۹۵/۸/۲۰
چرا گوشی های ویوو و اپو با گارانتی رسمی وارد ایران نمیشه واینقدر قیمت هاش بالا هست