خانهاخبار
گوشی جدید اوپو با اسنپدراگون 410 و قیمت 200 دلاری معرفی شد

گوشی جدید اوپو با اسنپدراگون 410 و قیمت 200 دلاری معرفی شد

گوشی‌های هوشمند اوپو در کنار قیمت ارزان از طراحی زیبا و مشخصات سخت‌افزاری قابل قبول برخوردارند. جدیدترین گوشی این شرکت A37 نام دارد که در دسته محصولات میان‌رده بازار جای می‌گیرد.
۱۳۹۵/۴/۱

کمپانی چینی اوپو یک گوشی جدید از سری A خود را با نام A37 معرفی کرد. این گوشی صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن 720p دارد که شیشه محافظ آن شیشه 2.5D و از نوع گوریلا گلس ۴ است.

image

عملیات پردازش در A37 توسط اسنپدراگون ۴۱۰ انجام می‌شود که ۲ گیگابایت رم نیز در کنار آن قرار گرفته است. حافظه داخلی دستگاه چندان امیدوارکننده نیست. برای این گوشی ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که البته می‌توان این مقدار را با کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد. درگاه اختصاصی برای قرار دادن کارت حافظه جانبی یکی از نقاط قوت آن است، چراکه این گوشی از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند و درواقع درگاه سیم کارت دوم با کارت حافظه مشترک نیست.

image

روی پنل پشتی گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. این سنسور ۸ مگاپیکسلی، پیکسل‌هایی با اندازه  1.4 میکرومتر دارد که بدین‌ترتیب می‌تواند در صحنه‌هایی با نور کم عکس‌های قابل قبولی بگیرد. دوربین جلو یا سلفی A37 نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. در این گوشی گرفتن عکس‌های سلفی در نور کم با کمک Screen Flash انجام می‌شود؛ درست همانند ویژگی‌ای که در آیفون 6s وجود دارد. همچنین با کمک قابلیت Ultra HD در دوربین اصلی آن می‌توان عکس‌هایی تا رزولوشن ۲۴ مگاپیکسل ثبت کرد.

A37 از بدنه فلزی یکپارچه ساخته شده و ۱۳۶ گرم وزن دارد. این گوشی با رابط کاربری اختصاصی اوپو، یعنی ColorOS 3.0 که برپایه اندروید لالیپاپ ساخته شده، عرضه می‌شود. هم‌اکنون قیمت آن در بازار سنگاپور ۲۱۵ دلار است و از تاریخ ۲۵ ژوئن در بازار دیگر کشورها نیز عرضه می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

arad

۱۳۹۵/۴/۱
شیائومی redmi 3 مشخصاتش 2 برابر اینه با باطری 4100 میلی آمپری با قیمت کمتر از 120 دلار عرضه شد اونوقت این مثلا ارزون قیمته؟ سامسونگ با اون گرونیش گوشی با این مشخصات رو تو ایران میده 530 تومن(galaxy j5)

محمد

۱۳۹۵/۴/۱
لطفا بررسی تخصصی لومیا 650 هم بذارید