خانهاخبار
خبرهایی از انتشار عمومی جیلبریک iOS 9.3.3

خبرهایی از انتشار عمومی جیلبریک iOS 9.3.3

هرچند ممکن است بسیاری از شما که این مطلب را می‌خوانید اعتقادی به جیلبریک کردن آی او‌ اس نداشته باشید، بد نیست بدانید که بعضی کاربران حاضر نیستند از آیفون خود بدون جیلبریک استفاده کنند و برای این منظور مدت‌ها انتظار را به‌جان می‌خرند.
۱۳۹۵/۳/۱۰

اگر شما هم از خواندن خبرهای جیلبریک آیفون خسته شده‌اید، بد نیست بدانید که تنها نیستید. تاکنون اخبار زیادی از جیلبریک آی‌او‌اس ۹.۳.۲ و حتی ۹.۳.۳ بتا شنیده‌ایم، اما هیچ‌کدام آنها خبر قطعی از انتشار این جیلبریک نداده‌اند. اما احتمال دارد یک گروه هکر یونانی به نام GSMagic Team این اخبار خسته‌کننده را پایان دهد.

 

image

 

این گروه ویدئویی در اینترنت منتشر کرده که در آن روی یک آیفون 6s با آی‌او‌اس ۹.۳.۳ بتا، جیلبریک انجام شده و برنامه سیدیا نصب شده است. نکته مهم این ویدئو آنجاست که در آن اشاره می‌شود برای انتشار عمومی این جیلبریک کمی صبور باشید. بدین‌ترتیب مشخص است که این تیم برای عرضه عمومی جیلبریک جدید آیفون برنامه‌ریزی کرده و قصد انتشار آن را دارد.

البته که حداقل باید تا انتشار نسخه نهایی آی‌او‌اس ۹.۳.۳ صبر کرد، اما همین که سرانجام یک تیم هکر آی‌او‌اس آمادگی خود را برای انتشار عمومی جیلبریک اعلام کرده، خود جای امیدواری دارد.

برای دنبال کردن خبرهای تکمیلی می‌توانید صفحه مربوط به هشتگ #جیلبریک در جی‌اس‌ام را در مرورگر خود بوک‌مارک کنید و به آن سر بزنید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سجاد

۱۳۹۵/۳/۱۴
سلام میخواستم بدونم ایفون 5 اس خوبه ؟؟ لطفا هرچه سریع تر خبر بدین