خانهاخبار
در iOS 10 باید منتظر چه ویژگی‌های جدیدی باشیم؟

در iOS 10 باید منتظر چه ویژگی‌های جدیدی باشیم؟

تا چند ماه دیگر کنفرانس WWDC اپل برگزار می‌شود؛ کنفرانسی که در آن نسخه جدید سیستم عامل iOS معرفی می‌شود. iOS امسال به دهمین نسخه خود می‌رسد و خیلی از کاربران دوست دارند ببینند در این نسخه چه ویژگی‌های جدیدی به آی دیوایس آنها اضافه می‌شود.
۱۳۹۵/۱/۲۲

اپل هنوز تاریخ دقیق کنفرانس WWDC 2016 را اعلام نکرده است، اما طبق پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که این رویداد در زمانی بین 13 تا 17 ژوئن (24 تا 28 خرداد) برگزار شود. اپل معمولا در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان از نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود رونمایی می‌کند. امسال نیز منتظریم تا شاهد معرفی نسخه 10 سیستم عامل iOS باشیم.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که احتمال تغییر یافتن آنها در iOS 10 بالاست اپلیکیشن Photos است. صحبت‌هایی شنیده می‌‌شود مبنی بر اینکه در iOS 10 کاربران قادر به ویرایش اطلاعات EXIF و ادیت قسمت خاصی از تصویر خواهند بود. همچنین قابلیت Face Detection، مشابه آنچه در نسخه مک وجود دارد، به اپ تصاویر آی‌اواس اضافه خواهد شد.

 

image

 

مورد دیگر امکان افزوده شدن بیش از 74 اموجی جدید به iOS 10 است. این اموجی‌ها شامل صورت دلقک، روباه، خفاش، عقاب، جغد، بیکن، آووکادو، سیب‌ زمینی، قلب سیاه، اسکوتر، دست دادن و... می‌شود که هم اکنون کنسرسیوم یونی‌کد تاییدشان کرده است و می‌توان برای اولین بار از آنها در آی‌اواس 10 استفاده کرد.

اما شاید مهم‌ترین ویژگی جدیدی که ممکن است به iOS 10 اضافه شود موردی باشد که چند ماه پیش تیم کوک به صورت سربسته به آن اشاره کرد. مدیرعامل اپل گفته بود که کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌هایی را که به صورت پیش‌فرض روی iOS نصب شده‌اند مخفی یا پاک کنند، بدون اینکه نبود آنها بر عملکرد سایر اپ‌ها تاثیری بگذارد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

hadi

۱۳۹۵/۱/۲۷
واقعا اپل دیگه شورشو در اورده خجالت نمیکشه که افزوده شدن اموجی رو یه ویژگی معرفی میکنه ؟؟؟؟؟از ios 9.3 بری رو ios 10 بعد اموجی رو یه ویژگی بدونی؟؟؟؟ من خودم iPhone 6s دارم و این حرفا رو بدون تعصب به اندروید میزنم..ولی انصافا دیگه مسخرس به جای اینکه بیاد یکم به حرفای کاربراش گوش بده و دسترسی به فایل های سیستمی و بوجود بیاره یا یکم سیستمو باز بزاره میاد اموجی معرفی میکنه مسخرس به خدا

محمد

۱۳۹۵/۱/۲۳
يه زمانى iOS برتريهاى نسبت به اندرويد داشت وپايدارى خيلى خوب مثل ios6 ولى الان نه ديگه

حامد

۱۳۹۵/۱/۲۲
مهمترین چیز ک باید انتظارشو داشته باشیم وجود باگ های متعدد هست و یک تبلغبات عجیب و دروغین توسط خوئ کمپانی سپس بعد ب اب و اتیش زدن طرفدارای اپل هست اینا صد در صده