خانهاخبار
گلکسی اس7 سامسونگ در ماه مارس روانه بازار می‌شود

گلکسی اس7 سامسونگ در ماه مارس روانه بازار می‌شود

وقت آن رسیده که سامسونگ پرچمدار جدید خود، Galaxy S7، را طبق سنت هرساله معرفی کند. احتمالا این گوشی در MWC بارسلونا معرفی می‌شود.
۱۳۹۴/۱۱/۴

اخیرا شایعات زیادی در مورد گلکسی اس7 سامسونگ به گوش می‌رسد؛ شایعاتی که طراحی این گوشی، مشخصات و لوازم جانبی احتمالی آن را فاش کرده است. این احتمال وجود دارد که گلکسی اس7 سامسونگ در MWC 2016 رونمایی شود. هنوز درباره زمان شروع فروش این گوشی به‌خصوص در امریکا خبری منتشر نشده، اما اکانت evleaks در توییتر اعلام کرده است این گوشی روز 11 مارس در امریکا به فروش خواهد رسید.

 

image

 

خوب است بدانید پرچم‌دار قبلی سامسونگ، گلکسی اس6، نیز در 2015 MWC بارسلونا معرفی شد و دهم آوریل 2015 در چند کشور از جمله امریکا عرضه شد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید. پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ali

۱۳۹۴/۱۱/۴
عجب قابی داره پشتش!!

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۱/۴
درود به علاقه مندان تکنولوژی, اگه طبق خبرهای رسیده در این مدت پیش برود مطمئنن گلکسیS7 اون نسخه ای که از چیپست پردازندهSnapdragon820 شرکت کوآلکوم آمریکا که با تکنولوژی بهتر شده و برتر ساخت 14 نانومتری نسل دوم سامسونگ بهره برده به بازار آمریکا عرضه خواهد شد , اگرچه گفته شده سامسونگ چیپست پردازندهSnapdragon820 که طراحی شده توسط کوآلکوم هس را که فقط خودش تولید میکنه بر طبق معماری 14 نانومتری نسل دومش برای S7 خود اختصاصی کرده و قدرتمند تر از حد معمولش که در دیگر پرچمدارهای پیش روی خواهد بود کرده اما چیپست پردازنده اختصاصی خودش که هم طراحیش هم ساختش کار خودش هس یعنیExynos8890/M1 که در گلکسیS7قرار خواهد گرفت که به جای شاهکار جدید شرکتARMیعنی هسته کورتکسA72 از هسته اختصاصی خودش که قدرتمند تر از کورتوسA72 هس یعنی Mongoose قدرت پردازشی خیلی بالاتری داره , به هر حال با همه این موارد باید دید در عمل چه اتفاقی رخ میده

ممد

۱۳۹۴/۱۱/۴
تو عالی بودن این گوشی که فک نکنم کسی شکی داشته باشه اگه هم شکی باشه از رو حسادته ولی خدایش کسی هس که بیاد به پشت این سلطان اینطور قاب زشت و سیاه بدترکیبی بندازه؟؟