خانهاخبار
سرانجام شیائومی به ایران آمد

سرانجام شیائومی به ایران آمد

شیائومی برند معتبر و موفق چینی که با رشد خارق العاده ای در حال پیشرفت در بازارهای مختلف جهانی است ، رسما وارد بازار ایران شد
۱۳۹۴/۱۰/۲۹

معرفی شیائومی

شیائومی برند درجه یک چینی است که از سال 2010 تاکنون در زمینه ساخت گوشی های هوشمند و لوازم جانبی با کیفیت فعالیت می کند . آنچه  که شیائومی را از سایر رقبا متمایز می کند کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت پایین این محصولات است . این موضوع باعث شده است در همین مدت کوتاه فعالیت به رقیبی جدی برای برندهای رقیب در سراسر دنیا تبدیل شود. LEI JUN  مدیرعامل شیائومی معتقد است با فروش مستقیم و بدون واسطه می توان گام بلندی در راستای کاهش قیمت نهایی محصول و رضایت مشتری برداشت و این رویه تا به امروز موفقیت های زیادی را برای شیائومی به ارمغان آورده است ؛ به طوری که در سال 2015 شیائومی بیش از 75 میلیون گوشی هوشمند در شرق آسیا، امریکای جنوبی و قسمتی از اروپا به فروش رسانده است . طبق برنامه شیائومی در سال 2016 فعالیت خود را سطح جهانی گسترش خواهد داد و یکی از مهمترین بازارهایی که به طور رسمی از ژانویه 2016 به آن وارد شده است بازار خاورمیانه و شمال افریقا است . و مراسم معارفه برند در خاورمیانه در تاریخ 13 ژانویه 2016 در شهر دبی برپا و اعلام شد که شرکت اسوشید تجارت نماینده انحصاری تمام محصولات شیائومی در ایران است .

image

شرکت اسوشید تجارت

شرکت اسوشید تجارت نماینده انحصاری محصولات شیائومی در ایران ؛ وظیفه فروش محصولات ، اعطای نمایندگی و ارائه خدمات پس از فروش در ایران را بر عهده دارد .

 

همایش رونمایی از برند شیائومی در ایران

همایش رونمایی از برند شیائومی با حضور نمایندگان فروش تلفن همراه از سراسر ایران و اصحاب رسانه در تاریخ 30 دی ماه در تهران برگزار خواهد شد و در طی مراسم مدیران اسوشید تجارت  در مورد برنامه ها و سیاست های اجرایی خود ایراد سخن خواهند کرد .

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
خوبه منتظرش بودم