خانهاخبار
تعریفی متفاوت از سلفی گرفتن: لنوو موبایل Vibe S1 را معرفی کرد

تعریفی متفاوت از سلفی گرفتن: لنوو موبایل Vibe S1 را معرفی کرد

لنوو نمی‌خواهد فرصت حضور در نمایشگاه IFA 2015 را به‌سادگی از دست بدهد. چینی‌ها به دنبال فتح‌ بازارهای بزرگ‌ترند و می‌دانند رقابت سنگینی با سایر مدعیان خواهند داشت. ولی مدیران این شرکت امیدوارند خلاقیت‌ها و تمایزهای به‌کاررفته در تولیداتشان بتواند چشم کاربران را به خود خیره‌ کند. اسمارت‌فون جدید این شرکت با نام Vibe S1 یکی از همین محصولات است.
۱۳۹۴/۶/۱۲

زمان زیادی از فراگیری و محبوبیت تصاویر سلفی نزد کاربران نمی‌گذرد، اما اکنون توانایی موبایل‌ها در ثبت این‌گونه تصاویر برای مشتریان بسیار مهم‌تر از قبل شده است. لنوو هم امیدوار است با عرضه مدل Vibe S1 بتواند توجه این گروه از مخاطبان را به خود جلب کند؛ تلفن هوشمندی که از چندی پیش خبر رونمایی‌اش به گوش می‌رسید. اسمارت‌فون جدید چینی‌ها از 2 دوربین جلو 8 و 2 مگاپیکسلی برای عکس گرفتن‌ استفاده می‌کند. هر وقت بخواهید سلفی بگیرید، این دو دوربین همزمان با یکدیگر تصویر را ثبت می‌کنند. بین دوربین‌ها هم به‌خوبی تقسیم وظایف شده است. دوربین 8 مگاپیکسلی نقش اصلی را در سلفی گرفتن دارد و دوربین 2 مگاپیکسلی هم از محیط اطراف شما عکس‌برداری می‌کند. لنوو برای راحتی‌ علاقه‌مندان به تصاویر سلفی امکانات بیشتری هم در نظر گرفته است. در این موبایل ابزارهای داخلی متعددی برای ویرایش سلفی‌ها قرار داده‌ شده‌ است؛ برای مثال، می‌توانید افراد یا اشیایی را که عکستان را خراب کرده‌اند به‌راحتی از پس‌زمینه حذف کنید و منظره دلخواه خودتان را به جای آن قرار دهید.

 

image

محصول جدید شرکت چینی ویژگی‌های سخت‌افزاری خوبی هم دارد و همه‌چیز را در دوربین‌ها و سلفی گرفتن خلاصه نکرده است. پردازنده هشت‌هسته‌ای مدیاتک، صفحه‌نمایش 5 اینچی و Full HD، اندروید 5.0 لالیپاپ و رم 3 گیگابایتی از جمله خصوصیات فنی Vibe S1 است. این دستگاه 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و این ظرفیت تا 128 گیگابایت نیز قابل افزایش است. باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی به این موبایل نیرو می‌بخشد و از فناوری 4G LTE نیز در آن پشتیبانی می‌شود. لنوو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی مجهز به حسگر BSI هم در این اسمارت‌فون تعبیه کرده تا نشان دهد کیفیت ثبت تصاویر معمولی را فراموش نکرده است.

تلفن هوشمند Vibe S1 از آبان‌ماه سا‌ل جاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و لنوو قیمت 299 دلاری برای آن در نظر گرفته است. گفته می‌شود محصول جدید لنوو در دو رنگ آبی نفتی و سفید مرواریدی به بازارها عرضه می‌شود.

 

image

 

منبع: gsmarena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)