خانهاخبار
گوشی Vibe S1 لنوو به‌زودی راهی بازار می‌شود

گوشی Vibe S1 لنوو به‌زودی راهی بازار می‌شود

چندی پیش شایعاتی در مورد گوشی‌های جدید شرکت لنوو در فضای اینترنت پخش شد، شایعاتی که لنوو تا کنون آنها را تایید نکرده است. اما اکنون به نظر می‌رسد یکی از این گوشی‌ها به‌زودی در بازار کشور چین و پس از آن در دیگر نقاط دنیا عرضه خواهد شد.
۱۳۹۴/۴/۵

در ماه فوریه تصاویری از چند گوشی همراه لنوو از جمله Vibe X3 ،S1 ،P1 و P1 Pro درست پیش از MWC 2015 فاش شد و انتظار می‌رفت این گوشی‌ها در کنگره موبایل معرفی شوند. به‌هرحال تا کنون لنوو هیچ صحبتی در مورد این گوشی‌ها نکرده است، اما طبق خبرهایی که از چین به گوش می‌رسد، به نظر می‌آید به‌زودی شاهد رونمایی از گوشی Vibe S1 باشیم.

 

image

 

این گوشی، که از بدنه‌ای پلاستیکی ساخته شده، مشخصاتی بالاتر از میان‌رده‌ها به خود اختصاص داده است، وزنی برابر با 130 گرم دارد، ابعادش 143 در 70.8 در 7.85 است و اندروید 5 لالیپاپ را بر روی خود دارد. Vibe S1 از نمایشگر 5 اینچی با کیفیت 1080p بهره می‌برد و پردازنده آن اسنپدراگون 615 کوالکام است، پردازنده‌ای 8 هسته‌ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز. دوربین این گوشی نیز 13 مگاپیکسلی است و از فلش LED بر بدنه پشتی خود برخوردار است. این‌طور به نظر می‌رسد که دوربین سلفی این گوشی به رزولوشن خوب 8 مگاپیکسل مجهز شده است، رزولوشنی که حتما توجه دوستداران عکس‌های سلفی را به خود جلب می‌کند.

 

image

 

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به قابلیت اتصال LTE، دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی اشاره کرد.

Vibe S1 قرار است در رنگ‌های مشکی، صورتی و نقره‌ای عرضه شود و، طبق خبرهای رسیده، احتمالا به‌زودی عرضه آن در کشور چین آغاز می‌شود.

 

منبع: Phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)