خانهاخبار
عکس‌های باکیفیت جدید از گوشی اندرویدی بلک بری لو رفت

عکس‌های باکیفیت جدید از گوشی اندرویدی بلک بری لو رفت

اوضاع نابسامان بلک‌بری چندی است که این شرکت را به فکر تولید تلفن هوشمند اندرویدی انداخته. از همین رو اخیرا شایعاتی درباره دو تلفن اندرویدی از شرکت بلک‌بری شنیده‌ایم که یکی در قد و قواره بلک‌بری پاسپورت خواهد بود و دیگری، که بلک‌بری ونیز نام دارد، تلفن اندرویدی کشویی است که با بالا کشیدن نمایشگر آن به کیبورد فیزیکی و دوست‌داشتنی بلک‌بری می‌رسیم. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به بلک‌بری ونیز.
۱۳۹۴/۶/۸

تاکنون خبرهای مختلفی در رابطه با بلک‌بری ونیز شنیده‌ایم. به نظر می‌رسد خبرهایی که درباره تاخت‌وتاز این شرکت کانادایی به دنیای اندروید شنیده بودیم درست بوده و این شرکت به‌زودی گوشی‌های اندرویدی خود را معرفی می‌کند. اخیرا گوشی بلک‌بری ونیز به دست وب‌سایت Techrum افتاده و این سایت هم عکس‌هایی باکیفیت از این گوشی زیبا منتشر کرده است. حال به‌لطف این عکس‌ها می‌توانیم به‌راحتی به جزئیات طراحی این گوشی زیبا نگاهی بیندازیم.

این گوشی نیز، همانند بسیاری از تلفن‌هایی که بلک‌بری تاکنون عرضه کرده است، کیبورد خواهد داشت، اما این ویژگی قابل احترام دیگر ما را شگفت‌زده نمی‌کند. ویژگی دیگری که این تلفن هوشمند دارد و زیر نمایشگر آن پنهان شده اندروید لالیپاپ است که البته دیدن آن در یک تلفن بلک‌بری ما را شگفت‌زده می‌کند. نکته دیگر این تلفن کیبورد لمسی اندروید است که در صورتی که کیبورد فیزیکی دستگاه را نخواهید، می‌توانید از آن استفاده کنید!

یکی دیگر از تفاوت‌های این گوشی با دیگر بلک‌بری‌ها جابه‌جا شدن دکمه پاور دستگاه است. دیدن دکمه پاور دستگاه در قسمت بالایی گوشی بلک‌بری برای ما عادت شده است، اما این بار این دکمه به لبه سمت چپ نقل مکان کرده تا دسترسی به آن آسان‌تر باشد؛ در عوض جایگاه سیم‌کارت و کارت حافظه جانبی در قسمت بالایی قرار دارد.

 

image
 
image
 
image
 
image

برای بزرگ‌نمایی روی عکس‌ها کلیک کنید

 

درنهایت به قسمت پشتی این گوشی هوشمند و دوربین آن می‌رسیم. علاوه بر فلش LED دوگانه در کنار دوربین، دور دوربین اصلی یک حلقه فلزی دیده می‌شود که روی آن ویژگی‌های دوربین حک شده است. دوربین دستگاه ۱۸ مگاپیکسلی است و از لرزش‌گیر اپتیکال یا همان مکانیکی هم بهره می‌برد. در قسمت پایینی این حلقه فلزی نیز عبارت Fast Focus حک شده که از فوکوس سریع در دوربین ونیز خبر می‌دهد. از همین رو احتمالا بلک‌بری از تکنولوژی‌های فوکوس فازی جدید استفاده کرده است. 

 

image
 
image
 
image
 
image

برای بزرگنمایی روی عکس‌ها کلیک کنید

 

درنهایت، همان‌طور که مشاهده می‌کنید، اندروید لالیپاپ روی دستگاه نصب شده که عجیب هم نیست؛ چراکه هنوز اندروید مارشمالو عرضه نشده و اندروید کیت‌کت هم بسیار قدیمی به نظر می‌رسد.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا بلک‌بری با گوشی‌های اندرویدی می‌تواند به موفقیت برسد یا خیر؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

mohamad

۱۳۹۴/۶/۸
امیدوارم اندروید،امنیت بلک بری رو زیر سوال نبره

ا

۱۳۹۴/۶/۸
وای خدا چقد زیباست این گوشی بلک بری شاهکاره نمیدونم چطور ولی عاشقه طراحیش شدم تو نگاه اول (عشق در نگاه اول) دوربینشم امیدوارم بهش به نظرم بالاخره یه رقیب برای نکیا تو دوربین پیدا شد البته هنوز قضاوت زوده.آقا مصطفی. مشکل بلک بری سیستم عاملش نیست بلکه نقطه قوتش همینه ولی بلک بری بیشتر برای دسته خاصی از افراد کاربرد داشت (طبیعیه بچه 5 ساله بلک بری چه میدونه چیه) ولی الان با اندروید عمومی تر میشه اندروید ایمنم حتما هس که بلک بری قولشو داده بود منم که کلا از کیبوردای فیزیکی بلک بری(نه دسته بیل سامسونگ برای نت5) خوشم میاد شما رو نمیدونم حتما یکیشو میخرم

محمد حسام

۱۳۹۴/۶/۸
به نظر منم که عالیه ...
اما قیمتش خیلی زیاد خواهد بود ...
اینش مشکله ...

مصطفی

۱۳۹۴/۶/۸
بلکبری به نظر من یکی از بهترین کیفیت ها رو بین کمپانی های بزرگ و معتبر داره . این کمپانی به نظر من تنها مشکلی که داشت سیستم عاملش بود که با لطف گوگل اندروید لالی جون روش نصبه :)
از لحاظ دوربین هم که 18 مگاپیکسل هستش که اینم عالیه
در کل من خیلی منتظرشم :)

MohammadTSR

۱۳۹۴/۶/۸
با ایفون عکس گرفته ^_^