خانهاخبار
تلفن هوشمند Lenovo Vibe P1 باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد

تلفن هوشمند Lenovo Vibe P1 باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد

کمپانی چینی لنوو قصد دارد در رویداد IFA 2015 از تلفن هوشمند Vibe P1 خود رونمایی کند. این محصول، طبق اطلاعاتی که یک وب‌سایت چینی منتشر کرده، از باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.
۱۳۹۴/۶/۴

محصول بعدی شرکت چینی لنوو Vibe P1 نام دارد که هنوز رسما معرفی و عرضه نشده است. اما یک خرده‌فروشی آنلاین چینی با قرار دادن این محصول در وب‌سایتش اطلاعات خوبی درباره‌اش داد و مشخص شد منبع انرژی این تلفن هوشمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

Vibe P1 نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد. این دیوایس از چیپ اسنپدراگون ۶۱۵ بهره می‌برد که یک پردازنده هشت‌هسته‌ای با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۴۰۵ روی آن سوار است. ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی قابل افزایش با کارت MicroSD هم از دیگر مشخصات این محصول به شمار می‌رود. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی هم شما را در ثبت تصاویر و مکالمات تصویری همراهی می‌کنند.

 

image

 

براساس شایعات طرح‌شده، باتری Vibe P1 ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که رقم بسیار بالایی برای باتری یک تلفن هوشمند محسوب می‌شود. در کنار این باتری یک شارژر ۲۵ واتی پرسرعت نیز قرار دارد تا این مخزن حجیم را در سریع‌ترین زمان ممکن پر کند.

از دیگر مشخصات فنی ذکرشده در شایعات باید به حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از ۲ سیم‌کارت همزمان فعال، پشتیبانی از شبکه 4G LTE و همچنین اندروید ۵.۱ با رابط کاربری Vibe UI (نسخه ۲.۶۸) اشاره کرد.

 

image

 

تلفن هوشمند Lenovo Vibe P1 در رویداد IFA 2015 برلین، که ماه سپتامبر برگزار می‌شود، رونمایی می‌شود و با قیمت حدودا ۳۰۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

شیدا

۱۳۹۴/۷/۲
گوشیهای لنوو عالین.مخصوصا ظاهرشون.ولی چه فایده?! وقتب تو ایران نمایندگی نداره هرکی هرنرخی دلش بخواد میده ولوازم جانبیشم گیر نمیاد...

شیدا

۱۳۹۴/۷/۲
گوشیهای لنوو خیلی خاصن.ولی چه فایده...تو ایران نمایندگی نداره.اگرم از جایی پیدا کنیم وبخریم واسه یه محافظ صفحه خریدن بیچاره میشیم.هیچیش نیست تو ایران

سهیل

۱۳۹۴/۶/۱۷
میگم 310 دلار ب پول ما چقد میشه ینی

amir

۱۳۹۴/۶/۴
سامسونگه !!O_O

علی

۱۳۹۴/۶/۴
من لنوو گرفتم.ازچین آوردم باتریش بااستفاده کامل .مثل بازی های سنگین.بخوبی تاسه روزجواب میده.