خانهاخبار
برگزاری کنفرانس سونی در 11 شهریور تایید شد

برگزاری کنفرانس سونی در 11 شهریور تایید شد

سونی امروز تایید کرد که قصد دارد کنفرانسش را در نمایشگاه IFA 2015 آلمان در تاریخ 11 شهریور برگزار کند. انتظار می‌رود در این کنفرانس شاهد معرفی اکسپریا Z5، پرچمدار جدید سونی، باشیم.
۱۳۹۴/۵/۱۳

اکانت توییتر سونی ایتالیا امروز تایید کرد که کنفرانس سالانه این شرکت در نمایشگاه IFA آلمان امسال در تاریخ 11 شهریور برگزار می‌شود و قرار است ویژگی‌های زیادی در آن معرفی شود.
بنا به رسم همیشگی، شرکت سونی از پرچم‌داران سری Z خود در نمایشگاه IFA رونمایی می‌کند. سال گذشته شاهد معرفی اکسپریا Z3 در IFA 2014 بودیم و امسال نیز انتظار داریم که سونی پرچمدار جدیدش را، یعنی Xperia Z5، در این رویداد معرفی کند.

 

image

 

چند روز پیش تصاویر تبلیغاتی از گوشی مرموز سونی در اینترنت منتشر شد که در آن، علاوه بر Xperia Z5، به فیلم جدید جیمز باند نیز اشاره شده بود. اگر فرض را بر این بگذاریم که جیمز باند قرار است در این فیلم جدید Xperia Z5 را در دست بگیرد، پس احتمالا باید تا حوالی ماه نوامبر، که فیلم Spectre به سینما می‌آید، برای ورود Z5 به بازار صبر کنیم. پیش‌بینی می‌شود که این پرچم‌دار جدید از نمایشگر 5.5 اینچی به همراه پردازنده اسنپدراگون 820 و دوربین‌های 21 و 8 مگاپیکسلی در عقب و جلو خود استفاده کند.

دیروز نیز سونی از دو گوشی میان‌رده جدید رونمایی کرد که دوربین‌هایی مخصوص سلفی گرفتن دارند. این گوشی‌های جدید Xperia C5 Ultra و Xperia M5 نام دارند و به نمایشگرهایی 6 و 5 اینچی و دوربین جلو 13 مگاپیکسلی با چراغ فلش مجهزند.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ALIREZA

۱۳۹۴/۶/۶
سلام برند فقط برند سونی Z5گوشسیه خوبیه از نظر مشخصات سخت افزاری و دوربین امیدوارم در رده اول قرار بگیره امسال سونی

امیر

۱۳۹۴/۵/۱۵
گوشی های سونی بهترین هستند بدون شک. از هر لحاظی...

محمد

۱۳۹۴/۵/۱۴
سونی امسال قراره ازهمه شرکت ها قوی تر ظاهر بشه چون با زخامت کم z5 و انتقال حسگر اثرانگشت به گوشه سمت راست و وجود نداشتن دکمه فیزیکی و بیرون نزدن دوربین از نکات بسیار مثبتی است که حتی در پرچمداران اپل و سامسونگ نیست و ضد آب بودن آن هم عالیست.
و نکته آخر سونی با ارائه m5 و c5 ultra (دومیان رده ایی در اوج) بازار میان رده ها رو نشانه گرفته و بدون شک امسال سونی هم در میان رده و هم در پرچمداری بسیار قوی ظاهرشده و امیدوارم رقیبانش را در فروش پس بزند و برنده این میدان شود

سهیل

۱۳۹۴/۵/۱۴
عاشقانه سونی رو با هیچ برند دیگه ای عوض نمیکنم ...