خانهاخبار
اکسپریا Z5 سونی با فیلم جدید جیمز باند معرفی می‌شود

اکسپریا Z5 سونی با فیلم جدید جیمز باند معرفی می‌شود

انتظار می‌رود سونی برای نیمه دوم 2015 پرچمدار دیگری روانه بازار کند؛ پرچمداری که احتمالا با فیلم جدید جیمز باند معرفی می‌شود.
۱۳۹۴/۵/۵

اگرچه سونی در سال جاری پرچمدارش را راهی بازار کرده (اکسپریا Z3+ / Z4)، این بدین معنی نیست که از پرچمدار دیگری در سال 2015 خبری نخواهد بود. مثل سال‌های قبل، به نظر می‌رسد سونی قصد دارد در نیمه دوم 2015 پرچمدار دیگری روانه بازار کند. انتظار می‌رود این گوشی اکسپریا Z5 باشد و در کنار آن اکسپریا Z5 Compact نیز معرفی شود.

به نظر می‌رسد گوشی جدید سونی همزمان با سری جدید مجموعه جیمز باند معرفی شود، زیرا در تصاویر لورفته از این گوشی عبارت «Made for Band» به‌معنی «ساخته‌شده برای باند» دیده می‌شود. در تصاویر عبارت Xperai *5 دیده می‌شود و اسم فیلم نیز Spectro 007 ذکر شده که بیست‌وچهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند است که استودیو Columbia Pictures، متعلق به سونی، عرضه می‌کند.

image

 

ممکن است گوشی تبلیغ‌شده در عکس سونی اکسپریا Z5 نباشد، اما انتظار می‌رود سونی پرچمدار دیگری در نیمه دوم سال عرضه کند و بعید است این شرکت گوشی دیگری به‌جز پرچمدار جدیدش را تحت عنوان «ساخته‌شده برای باند» معرفی کند.

 

image

 

طبق شایعات اخیر، اکسپریا Z5 سونی احتمالا از پردازنده اسنپدراگون 810 و نمایشگر 1080 در 1920 (درست شبیه اکسپریا Z3+) بهره می‌برد، اما هنوز هیچ‌کدام از مشخصاتش قطعی نیست.

فیلم جدید جیمز باند ششم نوامبر اکران می‌شود و انتظار می‌رود پیش از عرضه فیلم در سالن‌های سینما اکسپریا Z5 سونی نیز معرفی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سهل

۱۳۹۴/۵/۱۸
این کار چشم سامسونگی ها رو کور کرد ... دلم خنک شد ... BIG JUST SONY ALWAYS