خانهاخبار
آیا مستطیل مرموز در آیفون 6s برای ماژول Force Touch در نظر گرفته شده است؟

آیا مستطیل مرموز در آیفون 6s برای ماژول Force Touch در نظر گرفته شده است؟

در هفته گذشته بیشتر شایعات حول محور محصولات سامسونگ بود. پس از اعلام رسمی سامسونگ مبنی بر برگزاری کنفرانس در تاریخ 22 مرداد، شایعات این هفته سمت‌وسوی اپلی گرفت و اخبار بسیاری در مورد آیفون 6s منتشر شد.
۱۳۹۴/۵/۱۱

روز شنبه دهم مرداد خبری در مورد تولید انبوه ماژول Force Touch توسط TPK منتشر شد و در خبر دیگری ادعا شد میزان ضخامت آیفون 6s بیشتر از آیفون 6 خواهد بود. اخبار روز گذشته همه از وجود Force Touch حرف می‌زدند و حتی یک تحلیلگر آسیای شرقی از تفاوت الگوریتم Force Touch  به‌کاررفته در آیفون 6s خبر داد.

image

امروز، یکشنبه یازدهم مرداد، خبری همراه با عکس‌های لورفته از آیفونی منتشر شده که منبع خبر ادعا می‌کند آنها از صفحه نمایش و پشت صفحه نمایش آیفون 6s گرفته شده است.
در این عکس‌ها آنچه بیش از همه نظر را به خود جلب می‌کند وجود یک قسمت مستطیلی جدید است که تاکنون در هیچ آیفون دیگری وجود نداشته. با توجه به خبرهایی که در این چند وقت پیرامون آیفون 6s منتشر شده است، کارشناسان احتمال می‌دهند، در صورت واقعی بودن این تصاویر، این قسمت مستطیلی جدید به ماژول Force Touch مربوط باشد.

image

از دیگر ویژگی های آیفون 6s می‌توان به ضخامت بیشتر آن، تراشه NFC جدید، تراشه LTE جدید با سرعت بالاتر، رنگ جدید دور قرمز، استفاده از آلومینیوم سری 7000 برای ساخت بدنه، دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 4K و فیلم‌برداری صحنه آهسته با 240 فریم در هر ثانیه نیز اشاره کرد.

image

منبع: iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)