خانهاخبار
تصاویری از نسل بعدی موتو جی منتشر شد

تصاویری از نسل بعدی موتو جی منتشر شد

موتو جی را بی‌شک می‌توان یکی از موفق‌ترین گوشی‌های میان‌رده دانست، چراکه، با توجه به مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده، از اندروید خام استفاده می‌کند. استفاده از اندروید خام از طرفی باعث شده رابط کاربری دستگاه سریع‌تر باشد و از طرف دیگر باعث شده این گوشی به‌روزرسانی‌های اندروید را بسیار سریع دریافت کند. اکنون چند عکس و یک فیلم از نسل جدید موتو جی، که احتمالا Moto G 2015 نام می‌گیرد، لو رفته است.
۱۳۹۴/۴/۲

اخیرا تعدادی عکس از نسل جدید موتو جی برای سال ۲۰۱۵ منتشر شده است. این گوشی، که انتظار می‌رود به‌زودی معرفی شود، ظاهری جدید به سری تلفن‌های موتو جی خواهد آورد. سری جی موتورولا را می‌توان یکی از موفق‌ترین میان‌رده‌های حال حاضر دنیا دانست که، با مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده اما داشتن اندروید خام، توانسته‌اند فروش خوبی در دنیا داشته باشند.

 

image

 

منابع لودهنده تنها به عکس‌های جدید بسنده نکرده‌اند و فیلمی هم از کارکردن با موتو جی ۲۰۱۵ منتشر کرده‌اند. در ابتدای این فیلم مشخصات سخت‌افزاری گوشی نشان داده می‌شود که طبق آن ما با تلفن هوشمندی روبروییم که پردازنده اصلی‌اش Snapdragon 410 ساخت شرکت کوآلکام است. نسبت به نسل قبلی، که اسنپدراگون ۴۰۰ داشت، استفاده از این پردازنده پیشرفتی خفیف محسوب می‌شود. صفحه نمایش دستگاه، همانند نسل قبلی، ۵ اینچی و با رزولوشن 720p است. یک گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه با پشتیبانی از کارت حافظه نیز در این گوشی یافت می‌شود.

 

 

دوربین اصلی دستگاه با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی عکس‌ها را ثبت می‌کند و دوربین جلویی دستگاه نیز با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی سلفی‌های کاربر را ثبت خواهد کرد. یکی از پیشرفت‌های موتو جی نسل سوم نسبت به مدل پیشین وجود دو فلش ال‌ای‌دی در قسمت پشتی دستگاه است که وظیفه تامین نور برای عکاسی در شرایط نوری ضعیف را بر عهده دارند. همچنین این گوشی نیز، مانند نسل قبلی خود، درهای قابل تعویض با رنگ‌های مختلف دارد و کاربران می‌توانند از میان رنگ‌های مختلف یکی را انتخاب کنند. هم‌اکنون تعدادی از این درها در فروشگاه AliExpress به فروش می‌رسد.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ 

 

image

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)