خانهاخبار
نوکیا تبلت اندرویدی خود را با قیمت 270 دلار در تایوان روانه بازار کرد

نوکیا تبلت اندرویدی خود را با قیمت 270 دلار در تایوان روانه بازار کرد

پس از در اختیار گرفتن نوکیا توسط مایکروسافت بسیاری فکر می کردند که دیگر شاهد نامی از نوکیا و یا محصولی که با این برند تولید شود نخواهند بود. اما این شرکت فنلاندی ظاهرا چنین تصمیمی ندارد و تبلت اندرویدی N1 خود را روانه بازار کرده است. در ابتدا شاید این طور به نظر برسد که تبلت عرضه شده فقط نام نوکیا را یدک خواهد کشید و نشانه های این برند را در آن نخواهید یافت اما باید بگوییم که این طرز فکر کاملا نادرست است.
۱۳۹۴/۳/۵

پس از در اختیار گرفتن نوکیا توسط مایکروسافت بسیاری فکر می کردند که دیگر شاهد نامی از نوکیا و یا محصولی که با این برند تولید شود نخواهند بود. اما این شرکت فنلاندی ظاهرا چنین تصمیمی ندارد و تبلت اندرویدی N1 خود را روانه بازار کرده است. در ابتدا شاید این طور به نظر برسد که تبلت عرضه شده فقط نام نوکیا را یدک خواهد کشید و نشانه های این برند را در آن نخواهید یافت اما باید بگوییم که این طرز فکر کاملا نادرست است. تنها کافی است که این تبلت را در دست بگیرید تا بتوانید دوباره کیفیت برند نام آشنای سال های نه چندان دور را در دستان خود حس کنید.

 

 


تبلت N1 نوکیا چندی پیش در کشور چین عرضه شد و کاربران بسیاری مشتاقانه منتظر عرضه این تبلت رده بالا که قیمتی مقرون به صرفه نیز دارد، در دیگر نقاط جهان بودند.
حال همانطور که انتظار می رفت تبلت اندروید نوکیا با نام N1 بالاخره در خارج از بازار های چین نیز در دسترس قرار گرفت. این تبلت 7.9 اینچی که پردازنده اینتل را در قلب خود دارد و از سیستم عامل اندروید بر روی خود بهره می برد با قیمت 270 دلار در بازار تایوان عرضه شده است.


تبلت اندرویدی نوکیا، N1 در تایوان توسط Google Services به فروش می رسد بنابراین کاربران می توانند با خیالی آسوده از داشتن اپلیکیشن های بی شمار اندرویدی بر روی سیستم عامل غول جستجو، گوگل، اقدام به خرید این دیوایس کنند. 


این تبلت از تراشه Z3580 شرکت اینتل و 2 گیگا بایت حافظه رم بهره می برد. نمایشگر این تبلت 7.9 اینچی است و رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل را به خود اختصاص داده است. تبلت N1 نوکیا همچنین از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی نیز برخوردار است.
این تبلت همچنین از سیستم عامل اندروید 5 (اندروید خالص گوگل) با Z Launcher نوکیا بهره مند است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)