خانهاخبار
توسعه دهندگان اندروید و کاربران منتظر امکانات بیشتری در گوگل پلی باشند

توسعه دهندگان اندروید و کاربران منتظر امکانات بیشتری در گوگل پلی باشند

نویسنده مهمان:‌ چندی پیش شایعاتی شنیدیم از این که قرار است گوگل به توسعه دهندگان امکان کنترل آن چه از سوی آن ها به گروه های مختلف کاربران سرویس گوگل پلی نشان داده می شود را بدهد. تا به امروز این خبرها صرفاً در حد شایعه بودند، اما بالاخره در کنفرانس I/O 2015 معرفی رسمی این قابلیت را شاهد بودیم. سازندگان از این پس خواهند فهمید که چه قیمت گذاری بهترین است و یا چه طرح و رنگ آیکنی به فروش بیشتر کمک خواهد کرد.
۱۳۹۴/۳/۷

نویسنده مهمان:‌ چندی پیش شایعاتی شنیدیم از این که قرار است گوگل به توسعه دهندگان اندروید امکانی بدهد تا بتوانند توسط آن یک فرایند کنترل و آزمایش روی نحوه نمایش اپلیکیشن ها به کاربران در گوگل پلی انجام دهند. تا به امروز این خبرها صرفاً در حد شایعه بودند، اما بالاخره در کنفرانس I/O 2015 معرفی رسمی این قابلیت را شاهد بودیم. سازندگان از این پس خواهند فهمید که چه قیمت گذاری بهترین است و یا چه طرح و رنگ آیکنی به فروش بیشتر اپلیکیشن کمک خواهد کرد.

 

image

 

این اطلاعات برای هر کاربر به طور جداگانه شناسایی شده و محتوای مناسب با او به نمایش درخواهد آمد. علاوه بر این قابلیت، توسعه دهندگان صاحب صفحاتی با عنوان Developer Pages خواهند شد که تمامی اپلیکیشن هایشان را به نمایش می گذارد. با گردآمدن تمامی اپلیکیشن ها در یک صفحه کاربران خواهند توانست سریعاً به تمامی محصولات یک شخص یا شرکت خاص دست پیدا کنند.

 

در صورتی که این برنامه گوگل همانطوری که مد نظر است پیش برود، محتوای گوگل پلی، پیش نمایش آن ها و حتی قیمت هایشان برای هر کاربر به نحوی نمایش داده خواهد شد که بیشترین جذابیت را برای او به همراه داشته باشد. بنابراین دقیقاً به محتوای مورد نظرتان دست پیدا خواهید کرد و دیگر مجبور به تلاش فراوان برای رسیدن به اپلیکیشن های دلخواهتان نخواهید بود.

 

منبع: Engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)