خانهاخبار
تعدادی از برنامه های اپل واچ که در مراسم شب گذشته معرفی شدند

تعدادی از برنامه های اپل واچ که در مراسم شب گذشته معرفی شدند

جی اس ام: اپل واچ از راه رسید. شاید شما هم یکی از طرفدران اپل هستید و دوست دارید یکی از این ساعت ها را داشته باشید. این ساعت مانند آیفون تنها با اکوسیستم خود اپل سازگاری دارد و طراحی اپلی آن کاملا مشهود است. اما با اینکه تنها اپلی ها می توانند با این ساعت کار کنند بهتر است بدانیم که با این ساعت چه کارهایی می تواند انجام داد.
۱۳۹۳/۱۲/۱۹

جی اس ام: اپل واچ از راه رسید. شاید شما هم یکی از طرفدران اپل هستید و دوست دارید یکی از این ساعت ها را داشته باشید. این ساعت مانند آیفون تنها با اکوسیستم خود اپل سازگاری دارد و طراحی اپلی آن کاملا مشهود است. اما با اینکه تنها اپلی ها می توانند با این ساعت کار کنند بهتر است بدانیم که با این ساعت چه کارهایی می توان انجام داد.

 

شب گذشته اپل به بسیاری از سوال ها جواب داد. در مراسم دیشب کارآیی های این ساعت و برنامه هایی که روی آن قرار دارند به معرض نمایش گذاشته شد.

 

برنامه های روی این ساعت می توانند نوتیفیکیشن های آیفون شما را بخوانند، می تواند برنامه پروازهای هواپیماهای خط هوایی امریکا را به کاربر نشان دهد، با اپل پی کاربر می تواند پرداخت ها را در فروشگاه ها انجام دهد. برنامه های اینستاگرام، شازم، توییتر، فیس بوک، اوبر و... در این ساعت نصب خواهند شد.

 

اما نکته ساعت هوشمند اپل این است که تنها با لمس کردن نمی توانید با آن کار کنید، سیری به طور کامل در ساعت گنجانده شده است و با فشار دادن پیچ تنظیم ساعت می توانید آن را فعال کنید.

 

علاوه بر این ها می توانید با ساعت خود تماس های دریافتی را پاسخ دهید برای این کار لازم نیست که آیفون در رنچ بلوتوث باشد زیرا دو محصول از طریق وای فای نیز می توانند با یک دیگر ارتباط برقرار کنند.

 

این ساعت همچنین یک وسیله کامل برای دریافت اطلاعات تندرستی کاربر است. قیمت فروش ساعت از 350 دلار شروع می شود.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست؟ شما هم دوست دارید یک اپل واچ داشته باشید؟ در ادامه برخی از برنامه های اولیه این ساعت را با هم می بینیم و به زودی با بررسی تخصصی و نمایش ویژگی های کامل این ساعت با شما خواهیم بود.

 

بررسی اولیه اپل واچ

 

1 – هدف

 

image

 

image

 

2 – برنامه SPG

کاربرد در هتل

image

 

3 – برنامه خطوط هوایی امریکا

 

 

image

 

image

 

4 – برنامه Nike+ برای دویدن

 

image

 

5 – اینستاگرام

 

image

 

6 – ریموت BMW

 

image

 

7 – توییتر

 

image

 

8 – evernote

 

image

 

9 – تریپ ادوایزر

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)