خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ ۶ با تراشه پرچمدار کوالکام در گیک‌بنچ لیست شد

گلکسی زد فلیپ ۶ با تراشه پرچمدار کوالکام در گیک‌بنچ لیست شد

نسل جدید گوشی تاشو که سامسونگ احتمالا در ماه ژوئیه سال جاری معرفی می‌شود به تازگی در بنچمارک ثبت شده است.

۱۴۰۳/۱/۳۱

همانطور که می‌دانیم، گوشی‌های تاشو موردانتظار سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ در نیمه دوم سال جاری میلادی و در ماه ژوئیه معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها با بهبودهای مختلفی همراه شوند.

حالا در حالی که هنوز زمان زیادی تا رونمایی از گوشی‌های تاشو سامسونگ باقی مانده است، نسخه بازار آمریکای شمالی گلکسی زد فلیپ ۶ به تازگی و با تراشه پرچمدار کوالکام در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. 

بنچمارک گلکسی زد فلیپ ۶

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی زد فلیپ ۶ با شناسه مدل SM-F741U در گیک‌بنچ ثبت شده است. در آزمون Vulkan گیک‌بنچ، گوشی تاشو سامسونگ با پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام موفق شده که امتیاز ۱۵٬۰۸۴ را به خود اختصاص دهد.

پردازنده هشت‌ هسته‌ای گلکسی زد فلیپ ۶ همان نسخه اختصاصی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که به مانند نسل قبلی با برند Galaxy همراه خواهد شد. 

در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه اختصاصی موجود در گلکسی زد فلیپ ۶ از فرکانس حداکثری ۳٫۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند که بیشتر از سرعت ۳٫۳ گیگاهرتزی نسخه استاندارد این تراشه است. 

رندر گلکسی زد فلیپ ۶.jpg

رندر منتسب به گلکسی زد فلیپ ۶

بنچمارک گیک‌بنج همچنین تایید کرده که گلکسی زد فلیپ ۶ با اندروید ۱۴ (مبتنی بر One UI 6.1) و حافظه رم ۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. گزارشی نیز ماه گذشته ادعا کرد که گوشی تاشو سامسونگ با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

شایعه شده که گلکسی زد فلیپ ۶ در دو نسخه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد نسخه اسنپدراگون این گوشی برای بازار آمریکای شمالی معرفی می‌شود در حالی که مدل اگزینوس روانه سایر بازارهای جهانی می‌شود. از دیگر مشخصات فنی گلکسی زد فلیپ ۶ می‌توان به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر کاور ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)