خانهاخبار
نمایشگر آیفون ۱۷ پلاس احتمالا کوچک‌تر خواهد شد

نمایشگر آیفون ۱۷ پلاس احتمالا کوچک‌تر خواهد شد

در حالی که ظاهرا امسال اندازه نمایشگر مدل‌های پرو آیفون افزایش پیدا می‌کند، به نظر می‌رسد سال آینده نسخه پلاس آیفون با نمایشگر کوچک‌تری همراه خواهد شد.

۱۴۰۳/۱/۳۰

در حالی که چندین ماه تا رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار اپل یعنی سری آیفون ۱۶ زمان باقی مانده است، به تازگی اطلاعات جدیدی پیرامون مدل پلاس سری پرچمدار سال ۲۰۲۵ میلادی اپل فاش شده که خبر از کاهش اندازه نمایشگر آن می‌دهد.

افشاگر شناخته‌شده و فعال حوزه نمایشگر، راس یانگ، با به اشتراک‌گذاری توییتی ادعا کرده که آیفون ۱۷ پلاس به نمایشگر کوچک‌تری در مقایسه با نسل قبلی مجهز خواهد شد. 

نمایشگر آیفون ۱۵ پلاس

آیفون ۱۵ پلاس

در حال حاضر، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس از نمایشگرهای ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی بهره می‌برند. از سوی دیگر، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس نیز با نمایشگر‌های ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی روانه بازار شده‌اند. با توجه به پیش‌بینی آقای یانگ، انتظار داریم که اندازه نمایشگر آیفون ۱۷ پلاس بین مدل‌های آیفون ۱۷ / ۱۷ پرو یا آیفون ۱۷ پرو مکس قرار بگیرد.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که تمامی مدل‌های سری آیفون ۱۷ از نمایشگر اولد با فناوری LTPO برخوردار خواهند شد. با توجه به این موضوع، سال آینده مدل‌های استاندارد و پلاس سری آیفون ۱۷ به قابلیت ProMotion (نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی) مجهز خواهند شد. 

امسال نیز احتمالا شاهد تغییر اندازه نمایشگر در سری آیفون ۱۶ خواهیم بود. در این رابطه،‌ شایعه شده که آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس به ترتیب نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۳ و ۶٫۹ اینچی را به همراه خواهند داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)