خانهاخبار
ردمی K70 اولترا به تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز خواهد شد

ردمی K70 اولترا به تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز خواهد شد

گزارشی جدید ادعا کرده که گوشی جدید برند ردمی از مشخصات فنی قابل توجهی مانند فریم فلزی، تراشه قدرتمند مدیاتک و شارژ ۱۲۰ واتی مجهز خواهد شد.

۱۴۰۳/۱/۲۹

پس از معرفی و عرضه گوشی قاتل‌ پرچمدار ردمی توربو ۳ (Redmi Turbo 3) که به تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز است، برند زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی ظاهرا در حال ساخت یک گوشی دیگر با تراشه‌ای پرچمدار است که ردمی K70 اولترا (Redmi K70 Ultra) نام دارد.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد ردمی K70 اولترا برخلاف گوشی توربو ۳ به تراشه‌ای بالارده از برند مدیاتک مجهز خواهد شد. 

مشخصات فنی ردمی K70 اولترا

یک افشاگر در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که ردمی K70 اولترا از تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس بهره خواهد برد. این تراشه که به عنوان نسخه بهبودیافته دیمنسیتی ۹۳۰۰ عرضه می‌شود احتمالا همراه با گوشی‌های ویوو X100s و ویوو X100s پرو معرفی خواهد شد. شایعه شده که گوشی‌های ویوو ماه آینده میلادی (مه) در چین رونمایی می‌شوند.

جدا از تراشه به کار رفته در محصول جدید ردمی، این افشاگر بخشی دیگر از مشخصات فنی ردمی K70 اولترا را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. در این رابطه،‌ گزارش شده که گوشی ردمی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض و سنسور ماکرو برخوردار خواهد شد.

ردمی K70 پرو

پنل جلویی ردمی K70 اولترا احتمالا میزبان نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان سرعت شارژ ۱۲۰ واتی، فریم فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای را نام برد. گزارش‌های دیگر همچنین اذعان داشته‌اند که ردمی K70 اولترا با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت عرضه خواهد شد و به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

در حالی که ردمی K70 اولترا برای بازار چین عرضه می‌شود، نسخه بازار جهانی این گوشی احتمالا نام شیائومی 14T پرو را به همراه خواهد داشت. ظاهرا گوشی شیائومی با برخی ویژگی‌های مهم مانند دوربین تله‌فوتو همراه می‌شود که در دستگاه ردمی وجود ندارد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)