خانهاخبار
اسنپدراگون ۸ نسل سه ویژگی مهم وان پلاس پد ۲ خواهد بود

اسنپدراگون ۸ نسل سه ویژگی مهم وان پلاس پد ۲ خواهد بود

تبلت پرچمدار وان پلاس احتمالا به اولین تبلت بازار بدل خواهد شد که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه می‌شود.

۱۴۰۳/۱/۲۹

از عرضه نخستین تبلت وان پلاس یعنی وان پلاس پد بیش از یک سال می‌گذرد و حالا شایعات ادعا کرده‌اند که این برند در حال توسعه نسل جدید این تبلت است که با نام وان پلاس پد ۲ برای بازارهای مختلف در دسترس قرار می‌گیرد.

چندی پیش، گزارشی ادعا کرد که وان پلاس پد ۲ در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می‌شود. حالا امروز نیز یکی از ویژگی‌های تبلت موردانتظار وان پلاس فاش شده که احتمالا به مهم‌ترین قابلیت آن نیز بدل خواهد شد.

وان پلاس پد.jpg

وان پلاس پد

برخلاف نسل قبلی تبلت جدید وان پلاس (وان پلاس پد) که با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ عرضه شد، وان پلاس پد ۲ ظاهرا با یکی از قوی‌ترین تراشه‌های بازار اندرویدی‌ها یعنی اسنپدراگون ۸ نسل سه همراه خواهد شد. 

با تراشه پرچمدار کوالکام، وان پلاس پد ۲ با بهبود قابل توجهی در مقایسه با وان پلاس پد روانه بازار خواهد شد. انتظار داریم که وان پلاس پد ۳ به لطف تراشه قوی خود به رقیب مستقیم سری گلکسی تب اس ۱۰ سامسونگ تبدیل شود. 

اسنپدراگون ۸ نسل ۳.jfif

در حالی که اسنپدراگون ۸ نسل سه در گوشی‌های مختلفی به کار رفته است، هنوز هیچ تبلتی در بازار وجود ندارد که به تراشه کوالکام مجهز باشد. در این راستا، احتمال دارد که وان پلاس پد ۲ به اولین تبلت بازار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بدل شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)