خانهاخبار
ردمی نوت ۱۳ توربو در ویدئویی رسمی دیده شد

ردمی نوت ۱۳ توربو در ویدئویی رسمی دیده شد

مدیر اجرایی برند ردمی در ویدئویی یک گوشی متعلق به این برند را نشان داده که ظاهرا ردمی نوت ۱۳ توربو است.

۱۴۰۳/۱/۸

شایعات مختلف ادعا کرده‌اند که شیائومی به زودی گوشی ردمی نوت ۱۳ توربو را برای بازارهای چین معرفی خواهد کرد. به علاوه، گزارش شده که نسخه بازار جهانی این گوشی احتمالا با نام پوکو F6 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

به نظر می‌رسد ردمی نوت ۱۳ توربو در ماه آینده میلادی (آوریل) معرفی خواهد شد. حالا در حالی که زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی شیائومی باقی نمانده است، مدیر اجرایی و سخنگوی برند ردمی، وانگ تنگ توماس، ویدئویی را به اشتراک گذاشته که در آن ردمی نوت ۱۳ توربو دیده می‌شود.

redmi.jpg

در این ویدئو، آقای توماس طراحی پنل جلویی یک گوشی متعلق به برند ردمی را نشان می‌دهد که ظاهرا ردمی نوت ۱۳ توربو است. این گوشی از نمایشگر تخت بهره می‌برد و به نظر می‌رسد حاشیه پایینی آن از حاشیه‌ طرفین و بخش بالایی دستگاه اندکی بیشتر است. 

متاسفانه در این ویدئو اشاره‌ای به مشخصات فنی و ظاهر پنل پشتی گوشی نشده ولی گزارش‌های قبلی جزئیات فنی این دستگاه‌ را فاش کرده‌اند. 

انتظار داریم ردمی نوت ۱۳ توربو به تراشه اسنپدراگون 8s‌ نسل سه مجهز شود. برای اولین بار، یک تراشه متعلق به سری اسنپدراگون ۸ در یک گوشی میان‌رده به کار می‌رود. از سوی دیگر، گواهی 3C تایید کرده که این گوشی از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

در خبری مشابه، به تازگی جزئیات فنی تراشه و سیستم دوربین پوکو F6‌ فاش شده است. در این راستا، گزارش شده که گوشی موردانتظار پوکو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX882، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی IMX355 و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. با توجه به این موضوع، ردمی نوت ۱۳ توربو نیز احتمالا به سیستم دوربین مشابه مجهز خواهد شد. قلب تپنده گوشی پوکو همچنین تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)