خانهاخبار
ویوو پد ۳ پرو با تراشه پرچمدار معرفی شد

ویوو پد ۳ پرو با تراشه پرچمدار معرفی شد

ویوو به تازگی از تبلت پرچمدار خود رونمایی کرده که به نمایشگر ۱۳ اینچی و تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز است.

۱۴۰۳/۱/۸

در کنار معرفی گوشی‌های تاشو ویوو X فولد ۳ و X فولد ۳ پرو، ویوو از یک تبلت پرمیوم رونمایی کرده که ویوو پد ۳ پرو نام دارد. این تبلت از مشخصات فنی قابل توجهی مانند نمایشگر بزرگ، سخت‌افزار قدرتمند و باتری حجیم بهره می‌برد. 

در حال حاضر، هنوز نسخه استاندارد این تبلت معرفی نشده ولی به نظر می‌رسد ویوو در آینده از این تبلت نیز پرده‌برداری خواهد کرد. 

vivo pad 3 pro 2.jpg

پنل جلویی ویوو پد ۳ پرو میزبان نمایشگر بزرگ ۱۳ اینچی است که از رزولوشن تصویر 3.1 و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر ضمن پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی P3 قادر است به روشنایی ۹۰۰ نیتی دست پیدا کند و همچنین محتوای HDR10 پلاس را نیز نمایش دهد.

برای تجربه صوتی فراگیر، ویوو پد ۳ پرو به ۸ اسپیکر استریو مجهز شده که صدای سه‌بعدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. از نقطه‌نظر طراحی، ویوو پد ۳ پرو از فریم تخت به همراه ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل برخوردار است.

تبلت پرچمدار ویوو از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد در حالی که وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی است. سنسور اثرانگشت نیز در کنار بدنه جای گرفته و با کلید پاور ادغام شده است.

vivo pad 3 pro 1.jpg

ویوو پد ۳ پرو اولین تبلت بازار با تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ محسوب می‌شود. این تراشه همچنین با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت LPDDR5 و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت UFS 4.0 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. برای دفع حرارت حاصل از فعالیت پردازنده، تبلت ویوو از سیستم خنک‌کننده محفظه بخار استفاده می‌کند. 

منبع تغذیه ویوو پد ۳ پرو باتری ۱۱٬۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این تبلت با اندروید ۱۴ مبتنی بر OriginOS 4 عرضه می‌شود. خوشبختانه تبلت ویوو با قلم هوشمند ویوو Pencil 2 و صفحه کلید نیز سازگار است. در بخش قابلیت‌های ارتباطی، ویوو پد ۳ پرو از وای‌فای ۷، بلوتوث نسخه ۵٫۴ و NFC بهره می‌برد.

vivo pad 3 pro.jpg

در دو کانفیگ رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی، ویوو پد ۳ پرو با قیمت ۲۹۹۹ یوآن (۴۱۵ دلار) و ۳۲۹۹ یوآن (۴۵۷ دلار) به فروش می‌رسد. کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۳۵۹۹ یوآن (۴۹۸ دلار) عرضه می‌شود. کانفیگ بالارده رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایت نیز قیمت ۳۹۹۹ یوآن (۵۵۳ دلار)‌ را همراه دارد. رنگ‌بندی تبلت نیز شامل رنگ‌های خاکستری، آبی و بنفش می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)