خانهاخبار
کیبوردِ هوشمندتر؛ اندروید ۱۵ و One UI چه چیزی برای شما در نظر گرفته‌اند؟

کیبوردِ هوشمندتر؛ اندروید ۱۵ و One UI چه چیزی برای شما در نظر گرفته‌اند؟

اندروید ۱۵ با سه قابلیت جدید برای کیبورد فیزیکی عرضه می‌شود. اما صبر کنید! این قابلیت‌ها در One UI سامسونگ هم‌اکنون وجود دارند! برای اطلاعات بیشتر در مورد این قابلیت‌ها، روی این خبر کلیک کنید.

 

۱۴۰۳/۱/۷

در اوایل ماه جاری، گوگل نسخه دوم از به‌روزرسانی آزمایشی فصل سه (QPR3 Beta 2) سیستم عامل اندروید ۱۴ را منتشر کرد.

این به‌روزرسانی شامل ویژگی‌های متعددی بود، از جمله دو قابلیت جدید برای استفاده با صفحه‌کلید فیزیکی: sticky keys و bounce keys.

طبق گزارش‌ها، این دو قابلیت به زودی با یک گزینه دیگر به نام slow keys همراه خواهند شد. اکنون، به نظر می‌رسد که بالاخره این قابلیت سوم نیز در دسترس قرار گرفته است.

با توجه به گزارش تازه‌ای از وب‌سایت Android Authority، نسخه دوم از پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۵ (Android 15 Developer Preview 2) با سه قابلیت جدید برای استفاده با صفحه‌کلید فیزیکی به نام‌های Sticky Keys، Slow Keys و Bounce Keys به بازار آمده است.

این قابلیت‌ها، از جمله Sticky Keys و Bounce Keys، قبلاً در نسخه بتای دوم از اندروید ۱۴ (Android 14 QPR3 Beta 2) حضور داشتند، اما Slow Keys به عنوان یک ویژگی جدید معرفی شده است.

اندروید ۱۵ با سه قابلیت جدید برای کیبورد فیزیکی

با گزینه Slow Keys، می‌توانید مدت زمانی که باید یک کلید را فشار دهید تا سیستم آن را تشخیص دهد، تعیین کنید. این ویژگی به افرادی که دارای ناتوانی‌های جسمی هستند، کمک می‌کند.

با اضافه شدن این سه ویژگی جدید، استفاده از صفحه‌کلید با تبلت‌ها یا گوشی‌های هوشمند در حالت دسکتاپ در اندروید ۱۵ برای افراد دارای معلولیت، آسان‌تر خواهد بود.

اگر صاحب یک گوشی هوشمند یا تبلت سامسونگ هستید، خبر خوبی برای شما داریم!

سه قابلیت  کیبور در رابط کاربری اختصاصی One UI

شرکت فناوری برجسته کره‌ای، سامسونگ، اکنون این سه قابلیت را از طریق رابط کاربری اختصاصی خود، یعنی One UI، به کاربران ارائه می‌دهد.
 
این ویژگی‌ها، که در اختیار کاربران گذاشته شده‌اند، باعث شده تا بسیاری از افراد رابط کاربری One UI را نسبت به Stock Android ترجیح دهند. One UI ویژگی‌های کاربردی بسیاری را فراهم کرده که هنوز در اندروید خام موجود نیستند.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)