خانهاخبار
پوکو C61 معرفی شد؛ ظاهری خوب و قیمتی ارزان

پوکو C61 معرفی شد؛ ظاهری خوب و قیمتی ارزان

شیائومی امروز از گوشی اقتصادی جدیدی رونمایی کرده به پنل پشتی شیشه‌ای و نمایشگر بزرگ ۶٫۷۱ اینچی مجهز است.

۱۴۰۳/۱/۷

شیائومی به تازگی از گوشی جدیدی برای بازار هند رونمایی کرده که پوکو C61 نام دارد و به عنوان محصولی اقتصادی و پایین‌رده عرضه می‌شود. این گوشی قرار است به عنوان نسخه نسل جدید پوکو C51 که سال گذشته معرفی شد به فروش برسد.

گوشی پوکو C61 در واقع نسخه ری‌برند شده ردمی A3 است که تنها از قیمت کمتری بهره می‌برد. از مشخصات فنی کلیدی این دستگاه می‌توان به پنل پشتی شیشه‌ای، نمایشگر با نرخ نوسازی بالا و باتری حجیم اشاره کرد.

poco 1.jpg

گوشی اقتصادی جدید شیائومی به لطف پنل شیشه‌ای خود ظاهری زیبا و پرمیوم دارد. در این پنل ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل قرار گرفته که ابعاد بزرگی دارد. همچنین فریم دستگاه تخت و از جنس پلاستیک است. 

پوکو C61 از نمایشگر ۶٫۷۱ اینچی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار شده که قادر است به روشنایی ۵۰۰ نیتی دست پیدا کند. برای محافظت در برابر ضربات، نمایشگر گوشی از گوریلا گلس ۳ بهره می‌برد. 

قلب تپنده پوکو C61 تراشه مدیاتک هلیو G36 است که با دو نسخه حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی LPDDR4x و دو مدل حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی eMMC 5.1 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. 

poco C61.jpg

پاشنه آشیل پوکو C61 سیستم دوربین آن محسوب می‌شود چرا که این گوشی از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه ۰٫۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز کاربران باید از دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده کنند که در ناچ قطره‌ای نمایشگر قرار گرفته است.

برای افزایش حافظه داخلی، پوکو C61 به درگاه کارت حافظه microSD مجهز شده است. این گوشی همچنین از سنسور اثر انگشت کنار بدنه و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. قابلیت‌های ارتباطی دستگاه شامل شبکه 4G، وای‌فای ۵، بلوتوث نسخه ۵٫۳ و دو سیم‌کارت می‌شوند. 

در نهایت باید اشاره کرد که پوکو C61 با اندروید ۱۴ روانه بازار می‌شود. برچسب قیمتی این گوشی برای بازار هند به قرار زیر است:

  • رم ۴ / حافظه ۶۴ گیگابایتی:‌ ۷٬۴۹۹ روپیه (۹۰ دلار)
  • رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی: ۸٬۴۹۹ روپیه (۱۰۰ دلار)

پوکو C61 در سه رنگ مشکی، آبی و سبز عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)