خانهاخبار
رندرهای جدید موتورولا اج ۵۰ فیوژن فاش شد

رندرهای جدید موتورولا اج ۵۰ فیوژن فاش شد

گزارشی جدید منتشر شده که حاوی رندرها و مشخصات فنی میان‌رده مقرون به صرفه جدید موتورولا است.

۱۴۰۳/۱/۷

اوایل ماه جاری میلادی، تصاویر رندری گوشی جدید موتورولا موسوم به موتورولا اج ۵۰ پرو (موتورولا اج پلاس ۲۰۲۴) در دسترس قرار گرفت. اندکی پس از انتشار این تصاویر، گزارشی ادعا کرد که موتورولا همچنین در حال توسعه یک گوشی اقتصادی به نام موتورولا اج ۵۰ فیوژن است. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی رندرهای موتورولا اج ۵۰ فیوژن فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. جدا از این تصاویر، بخشی از مشخصات فنی گوشی اقتصادی موتورولا نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

Edge 50 Fusion.jpg

شایان ذکر است که وبسایت Android Headlines رندرهای این گوشی را به اشتراک گذاشته است. در این تصاویر، موتورولا اج ۵۰ پرو را در سه رنگ صورتی،‌ آبی روشن و آبی تیره مشاهده می‌کنیم. البته ظاهرا نسخه آبی‌رنگ آن از پنل پشتی چرمی‌ بهره می‌برد.

طبق این گزارش، موتورولا اج ۵۰ فیوژن از نمایشگر ۶٫۷ اینچی p-OLED و تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک بهره خواهد برد. به علاوه، به نظر می‌رسد این گوشی در حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. 

Edge 50 Fusion 2.jpg

یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن است که با یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی همراه می‌شود. از سوی دیگر، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود که در ناچ حفره نمایشگر قرار می‌گیرد.

انرژی موردنیاز موتورولا اج ۵۰ فیوژن توسط باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۶۸ واتی باسیم تامین می‌شود. البته گزارش شده که آداپتور شارژ همراه با این گوشی عرضه نمی‌شود. از دیگر مشخصات فنی موتورولا اج ۵۰ فیوژن می‌توان به گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 اشاره کرد. 

Edge 50 Fusion 1.jpg

انتظار می‌رود موتورولا اج ۵۰ فیوژن در تاریخ ۳ آوریل (۱۵ فروردین) برای بازارهای هند و چین معرفی شود و پس از مدتی در اختیار بازارهای آمریکا و اروپا قرار بگیرد. این گوشی احتمالا با برچسب قیمتی ۳۰۰ دلاری به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)