خانهاخبار
زمان رونمایی از سری هواوی میت ۷۰ فاش شد

زمان رونمایی از سری هواوی میت ۷۰ فاش شد

گزارش شده که هواوی قصد دارد برای رقابت بهتر با پرچمدارهای سال ۲۰۲۴ اپل، سری میت ۷۰ را در ماه سپتامبر روانه بازار کند.

۱۴۰۲/۱۱/۹

هواوی در حال توسعه نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود است که در طی سال جاری معرفی می‌شوند. این گوشی‌های موردانتظار جزو سری هواوی میت ۷۰ خواهند بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی زمان‌بندی رونمایی از سری هواوی میت ۷۰ فاش شده است.

huawie.jpg

هواوی در سال گذشته میلادی از سری پرچمدار هواوی میت ۶۰ که شامل چهار مدل به نام‌های میت ۶۰، میت ۶۰ پرو، میت ۶۰ پرو پلاس و میت ۶۰ RS آلتیمیت است رونمایی کرد. حالا افشاگری به نام Smart Pikachu زمان احتمالی رونمایی از سری هواوی میت ۷۰ را در قالب یک پست در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده است. 

طبق گفته‌های این افشاگر، هواوی در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی از سری هواوی میت ۷۰ رونمایی خواهد کرد که تقریبا مشابه زمان‌بندی رونمایی از سری هواوی میت ۶۰ در سال گذشته میلادی است. 

افشاگر Smart Pikachu در ادامه گزارش خود ادعا کرده که سه گوشی پرچمدار میت ۷۰، میت ۷۰ پرو و میت ۷۰ پرو پلاس «قدرتمند‌تر» از سری آیفون ۱۶ خواهند بود. با توجه به عرضه سری میت ۷۰ در ماه سپتامبر، به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد با سری پرچمدار خود به رقابت با اپل بپردازد. همانطور که می‌دانیم، سری آیفون ۱۶ احتمالا در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. 

mate 70.jpg

این افشاگر همچنین اذعان داشته که هواوی در حال کار روی یک دستگاه با سنسور ۱ اینچی است. این گوشی احتمالا متعلق به سری میت و یا P خواهد بود. 

اخیرا گزارشی ادعا کرد که سری هواوی P70 احتمالا در دو اندازه نمایشگر مختلف ۶٫۵ اینچی و ۶٫۸ اینچی روانه بازار خواهد شد. شایعه شده که این دو نمایشگر از رزولوشن تصویر 1.5K و فناوری LTPO پشتیبانی خواهند کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)