خانهاخبار
پچ امنیتی ماه May 2023 برای سری گلکسی اس ۲۱ ارائه شد

پچ امنیتی ماه May 2023 برای سری گلکسی اس ۲۱ ارائه شد

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ را از یاد نبرده و امروز بروزرسانی امنیتی جدید را برای این سری عرضه کرده است.
۱۴۰۲/۲/۲۶

سامسونگ هفته گذشته پچ امنینی ماه می سال جاری میلادی را برای سری اس ۲۱ در اورپا و سایر مارکت‌های جهانی عرضه کرد. روز گذشته این آپدیت جدید به نسخه‌های لاک شده توسط اپراتور در کشور آمریکا رسیده و حالا شاهد ارائه آن برای نسخه‌های آنلاک شده گلکسی اس ۲۱ در کشور آمریکا هستیم.

آخرین آپدیت ارائه شده برای گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ الترا در آمریکا شامل شماره نسخه G99xU1UES6WD6 است. همان طور که گفته شد، این بروزرسانی تنها یک پچ امنیتی است و انتظار تغییرات و اضافه شدن قابلیت‌های جدید را نداشته باشید. افرادی که از گوشی‌های هوشمند یاد شده تحت قرارداد با اپراتورهای AT&T، Bluegrass Cellular، Cellular South، Comcast، Cricket، C-Spire، Dish Wireless، Metro PCS، Sprint، Tracfone، T-Mobile، US Cellular، Verizon و Xfinity Mobile استفاده می‌کنند، می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند.

image

 

پچ امنیتی ارائه شده در این بروزرسانی قادر است حدود ۷۰ ایراد امنیتی موجود روی گوشی‌های سامسونگ را تصحیح کند. اگر از نسخه آنلاک شده سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به مسیر Settings> Software Update و ضربه زدن روی download & install، این بروزرسانی را دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. از آن جا که این آپدیت می‌تواند مشکلات امنیتی موجود را برطرف کند، توصیه می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

سامسونگ در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ سری S21 خود را با اندروید ۱۱ به صورت پیش فرض در دسترس کاربران خود قرار داد. در پایان همان سال شاهد ارائه اندروید ۱۲ و یک سال بعد نیز اندروید ۱۳ برای این محصولات بودیم. اوایل سال جاری میلادی بروزرسانی One UI 5.1 برای این گوشی‌های هوشمند عرضه شد و تا پایان سال هم باید منتظر ارائه اندروید ۱۴ برای آن‌ها باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)